Oletteko opiskellut Ranskaa itse? Oliko helppoa vai vaikeaa? Mitä kirjaa suosittelet kuinka opiskelet vai onko edes mahdollista? Olen nyt päättänyt alkaa taas opiskelemaan Ranskaa, mutta iltoihini ei mahdu enää yhtään mitään, eli jos lähtisin kansalaisopiston kurssille, niin pitäisi lopettaa joku muu harrastus. Opin kieliä helposti kursseilla, mutten tiedä opinko itse? Vastaisitko nopeasti!
Ranskan itseopiskelu!
je_suis_omena
2
1281
Vastaukset
- coco17
Mä oon opiskellu ranskaa jonkun aikaa itsenäisesti, ja ihan hyvin on sujunut. Kaikkia kielioppiasioita en toki ymmärrä, mutta peruslauseet sujuu ihan ok. ;) Mitään kirjaa mulla ei ole, vaan netistä olen joitain tehtäviä tehnyt ja katellut eri sivustoja. Kirjastostakin on tullut lainattua jotakin.
- Velma/
Tutustu etälukion materiaaleihin: http://opinnot.internetix.fi/fi/structure/etusivu Siellä voi reksiteröityä kurssilleeikä tarvii kirjaa ollenkaan ja saa aikatauluttaa itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447296
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 492245
- 432238
- 162226