Turhaa puhua mistään seksielämästä!
Heti kun akka söi myrkkyä jota myöskin hääkakuksi kutsutaan ja sai lapsen niin pihtaus alkoi j asitä onkin jatkunut jo yli 2 vuotta!
Ei pärjäisi ilman vierasta pillua, mutta tahtoo nen tunteet tuollaiseen puolisoon sammua.
Onhan se lasten äiti mutta itsellenihän minä sen otin eli muistaisi minuakin vielä kun rakkaudesta kerran naimisiin mentiin.
Ja sinä moralisti: älä ala jauhaa paskaa mistään uskollisuudesta tai muusta huomioonottamisesta! Pihtari mikä pihtari ja vieköön sokerikuppinsa taivaaseen ja kiittäköön lainasta, jospa ne siellä sitten hoonaisi maallisen vaelluksen edestäkin!
VITUTTAA
Seksikuolema alkaa hääkakusta
72
9632
Vastaukset
- Jorma-Kalevi
Toi ei ole enään normaalia, jos synnytyksestä on jo 2 vuotta, niin ei pitäisi ainakaan paikat enään reistailla. Yritä ottaa asia puheeksi ja kerro että sinä tarvitset seksiä edelleen, jos vaikka se homma alkaisi uudelleen.
Jos ei onnistu, niin en minä ainakaan voi kieltää ketään menemästä vieraisiin, mutta älä vaan jää kiinni, koska se on pahinta mitä voi sattua... Puhukaa... Ja muista jos eroatte, niin lapsi todennäköisesti jää äidille ja sinä maksat elatukset joka kuukausi, ja tuskin enää saat olla lapsesi kanssa kun olet huono isä kun jätit heidät.
Miettikää ja keskustelkaa hyvät ihmiset ennen kuin teette lapsia, nämä on ihan oikeita ongelmia mitä seuraa lapsen saannista... - Minni
Aika taikauskoisia syitä "pihtaamiseen" nuo hääkakku ja lapset. Olisko mahdollisesti miehessä tai muussa jotain todennäköisempää syytä, miksei seksi enää vaimoa kiinnosta? Ehkä vaimokin haaveilee muista miehistä, ellei jo hyödynnä niitä. Vois olla terveempää avoimesti puhua näistä syistä kuin lähteä vieraisiin. Eiköhän kaikki naiset ja miehet seksiä halua, jos se tuo nautintoa ja muutenkin on suhde kunnossa.
- just
Hääkakkuun loppui meidän kunnollinen seksielämä. Sen perästä se oli vaan velvollisuus. Mulla naisella olisi haluja ollut vaikka kuinka, mutta mies ilmentyikin kaniksi, joka kerran kuussa toimitti pikaisesti asiansa. Huh, en tajua miten kestin sitä yli kymmenen vuotta. Suomalaisella sinulla kai ja asenteella ken ristin on ottanut niin sen myös pitäköön. Onneksi tuli kuitenkin aika, että mitta oli täysi.
Eron jälkeen seksielämäni on ollut täydellistä. Kiitos sille, että löysin nopsaan itseni kanssa samoista asioista kiinnostuneen kumppanin. Hui, hitsiläinen, kartan loppuelämän hääkakkua. Se tosiaan tuhoaa seksin.
Eli ei syy aina ole naisessa. On niitä pihtareita miehissäkin!- vain markkinapäivinä
Miksi valittaa, jos on saanut yli 120 kertaa, sillä se on paljon jopa lestaporukassa.
- avio-onni
Hääkakkuun kuolee seksielämä, näin täälläkin (olen mies). Tosin ennusmerkkejä oli jo kihlasormuksen pujottamisen jälkeen. Siihen asti oli vuosia aivan mahtavaa, ja elin myös siinä uskossa että hänkin nautti. Väärässä sitten vissiin olin.
- Kihlatkin
Itsellä kanssa ollut jo kuivaa kautta saannin suhteen. Vaikka tosin kihloissa vasta ollaan. Koskaan en tule avioitumaan, enkä lapsia tekemään. Suhde muuten pelaa ja haluan olla naikkoseni kanssa, mutta seksi on jo lähes kuollutta. Noh, tällä kerran-kaks kuussa mennään ja sillä pärjätään, vaikka aika teennäiseltä ja väkinäiseltä sekin välillä tuntuu. Jos tästä vielä seksin laatu tai määrä vähenee, kerään kamani. Täällä myös elettiin ihania aikoja ennen kiloja ja puolisen vuotta myös niiden jälkeen. Seksiä sai välillä jopa yliannostuksen.
- kokenut2
Kihlatkin kirjoitti:
Itsellä kanssa ollut jo kuivaa kautta saannin suhteen. Vaikka tosin kihloissa vasta ollaan. Koskaan en tule avioitumaan, enkä lapsia tekemään. Suhde muuten pelaa ja haluan olla naikkoseni kanssa, mutta seksi on jo lähes kuollutta. Noh, tällä kerran-kaks kuussa mennään ja sillä pärjätään, vaikka aika teennäiseltä ja väkinäiseltä sekin välillä tuntuu. Jos tästä vielä seksin laatu tai määrä vähenee, kerään kamani. Täällä myös elettiin ihania aikoja ennen kiloja ja puolisen vuotta myös niiden jälkeen. Seksiä sai välillä jopa yliannostuksen.
Olen paljon kuullut noista ongelmista tai mitä ne nyt sitten ovatkin, niillä työmailla joissa olen muitten miesten kanssa ollut. Esim seuraava asenne on naisilla hyvin yleinen, kun panolle ruetaan:" Ho hoijaa taivas ku ramasee." Sanoo vaimo juuri kun olet kinuamalla päässyt satulaan. Kun siinä sitten olet lähes elotonta vaimoasi aikasi nylkyttänyt ja homma alkaa olla loppu vaiheessa, niin vaimo saattaa sanoa vaikka, että: "Pitäs kohta vaihtaa verhot, nämä on jo ollu aika kauan". Jos tälläiseksi alkaa seksi mennä, niin on kyllä paras häipyä vähin äänin, sinä et enää tässä vaiheessa avio siippaasi kiinosta. Meidän miesten ei pitäisi sitoutua naiseen ihan ummessa silmin. Ei rakentamaan taloa tai hommaamaan tietäen lapsia. Sinä voit naiselle merkitä vain tietä vaurauteen. Jos rakennat hänelle talon, niin sinä olet vain ilmaista työvoimaa vaimollesi, tai sinusta tulee vain vaimosi lapsen kasvatuksen rahoittaja.
- Jälleen petetty
Ihan sama juttu. Oon toista kertaa aviossa ja homma toistuu. Ekasta tuli ero kun pihtaus alko. Tästä nykyisestä on vaikeempi irrottautua lasten takia. Molemmat naiset oli seurusteluaikana ja jonkin aikaa naimisiinmenon jälkeen tosi kuumia ja seksi maistu lähes koko ajan ja kaikkialla. Aika monilla ystävilläni on ihan samoja kokemuksia. Mikä hitto nykynaisia oikeen riivaa? Onneksi olen jo pidemmän aikaa tajunnut harrastaa seksiä itseeni selvästi nuoremman vakkarin kanssa jota homma kiinnostaa ihan kybällä. Olen hänen mukaansa loistava sänkykaveri, joten minusta asia ei ole kiinni. Ihme joukkoa tuntuvat monet naiset olevan. Ensin harrastetaan loistoseksiä ja sitten kun oveen on vaihdettu nimi niin halut pikkuhiljaa vähenevät tai loppuvat kokonaan. Saamarin PETTURIT! Suosittelen kaikille kärsiville miehille syrjähyppyja muodossa tai toisessa tai vaikka huorissa käymistä että säilyy järki päässä. En tosiaankaan näe mitään syytä miksi miehen pitäis kärsiä naisten pihtailusta. Katsokaa naiset peiliin!
- vielä onneksi avovaimo
"jälleen petetylle"..
sietäisi sun itses kattoa peiliin!! ehkä et kiinnosta vaimoasi enää tarpeeksi, että hän saisi kiksejä sinusta.. mulla on treenaava mies, oikea lihaskimppu, jota on niin ilo katsella, että pikkupöksyt kostuu pelkästä ajatuksesta.
luuletko, että naisesi pihtaa huvikseen? kuule halut ne on naisillakin, sun vaimo vaan kohdistaa ne muualle kuin sinuun. että otappas vaan itse peili kouraan, niin voit todeta että jotain petraamisen varaa löytyy sinustakin.. - Jällen petetty
vielä onneksi avovaimo kirjoitti:
"jälleen petetylle"..
sietäisi sun itses kattoa peiliin!! ehkä et kiinnosta vaimoasi enää tarpeeksi, että hän saisi kiksejä sinusta.. mulla on treenaava mies, oikea lihaskimppu, jota on niin ilo katsella, että pikkupöksyt kostuu pelkästä ajatuksesta.
luuletko, että naisesi pihtaa huvikseen? kuule halut ne on naisillakin, sun vaimo vaan kohdistaa ne muualle kuin sinuun. että otappas vaan itse peili kouraan, niin voit todeta että jotain petraamisen varaa löytyy sinustakin..Katon peiliin ja pidän näkemästäni... En oo lihaskimppu, mutta sporttinen ja miehekäs. Ulkonäköni ja käytökseni ovat myös huolitellut. Alussa molemmat vaimoni olivat melko mustasukkaisia minusta, koska olen aina ollut mukavassa kurssissa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Flirttailijoita on kyllä riittänyt. Samoin nykyinen nuori salainen tyttöystäväni lähes palvoo minua, mikä hiveleekin kivasti itsetuntoani. Kaltaisistani miehistä tuntuu ainakin yleisen keskustelun perusteella olevan pulaa. Niin naiset ainakin antavat ymmärtää... En todellakaan tiedä mikä siis mättää. Enkä ole todellakaan yksin tässä tilanteessa.
- Jälleen petetty
vielä onneksi avovaimo kirjoitti:
"jälleen petetylle"..
luuletko, että naisesi pihtaa huvikseen? kuule halut ne on naisillakin, sun vaimo vaan kohdistaa ne muualle kuin sinuun. että otappas vaan itse peili kouraan, niin voit todeta että jotain petraamisen varaa löytyy sinustakin..Katon peiliin ja pidän näkemästäni... En oo lihaskimppu, mutta sporttinen ja miehekäs. Ulkonäköni ja käytökseni ovat myös huolitellut. Alussa molemmat vaimoni olivat melko mustasukkaisia minusta, koska olen aina ollut mukavassa kurssissa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Flirttailijoita on kyllä riittänyt. Samoin nykyinen nuori salainen tyttöystäväni lähes palvoo minua, mikä hiveleekin kivasti itsetuntoani. Kaltaisistani miehistä tuntuu ainakin yleisen keskustelun perusteella olevan pulaa. Niin naiset ainakin antavat ymmärtää... En todellakaan tiedä mikä siis mättää. Enkä ole todellakaan yksin tässä tilanteessa.
- qoij4t b0qjb0
Jällen petetty kirjoitti:
Katon peiliin ja pidän näkemästäni... En oo lihaskimppu, mutta sporttinen ja miehekäs. Ulkonäköni ja käytökseni ovat myös huolitellut. Alussa molemmat vaimoni olivat melko mustasukkaisia minusta, koska olen aina ollut mukavassa kurssissa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Flirttailijoita on kyllä riittänyt. Samoin nykyinen nuori salainen tyttöystäväni lähes palvoo minua, mikä hiveleekin kivasti itsetuntoani. Kaltaisistani miehistä tuntuu ainakin yleisen keskustelun perusteella olevan pulaa. Niin naiset ainakin antavat ymmärtää... En todellakaan tiedä mikä siis mättää. Enkä ole todellakaan yksin tässä tilanteessa.
Sanoisin, että olet aika narsistinen tai ainakin omahyväinen heppu. Kun luonteesi ja tunnekylmyytesi paljastuu, en ihmettele, että vaimoja ei seksi huvita.
- näinonnn
niin, aloittaja kuvailee tuossa ulkoisia ominaisuuksiiaan, joilla ei pidemmässä liitossa ole mitään merkitystä. Ainoastaan sisäisellä, todellisella luonteella on. Se sinulla taitaa ollakin aivan perseestä kun naisesi ei sinua halua. Huomaatko, aina kun nainen tutustuu sinuun paremmin, niin ssamisesi lakkaa?? Kannattaa pitäytyä vaan pintapanoissa ja lakata pilaamasta vaimosi elämää
- ;=)
Nyt on vuosi 2011 ja pihtaus vaan jatkuu, samoin kaikki muukin peli...
- akkavaltaa?
Lienee kohtalon ivaa
Näyttää siltä, että hienoimpien misten vaimoista tulee pahimpia pihtareita.
Voisiko olla niin, että nuo miehet huommaamattaan tulevat osoittaneeksi naisilleen, että ne voivat alistaa miestään pihtaamalla?
Näyttää myös siltä, että akan pihtaaminen on monien kilttien pehmomiesten ongelma - -
Ei se seksikuolema hääkakusta kiinni ole, se vain tulee siinä about viidenvuoden yhdessäolon jälkeen. Pikkuhiljaa, mutta tulee varmasti.
Naiset vain liian eriliaisia olentoja miehiin verrattuna. :)
Maksulliset ovat varmaan paras vaihtoehto suhteessa olevalle. Voi hoitaa hommat edes sen muutaman kerran vuodessa siististi ja asiallisesti.- Yksinäinen53
Olin yhdessä mieheni kanssa kymmenen vuotta. Sitten hän ilmoitti, ettei hänellä "enää pelaa" ja kieltäytyi tekemästä asialle mitään - 55-vuotiaana. Itse olin 49-vuotias, jota luultiin yleensä 40-vuotiaaksi, hoikka ja sporttisen tiukka.
Minä olisin halunnut aina enemmän seksiä kuin hän ja muutaman vuoden yhdessäolon jälkeen minun piti aina tehdä aloite.
En pettänyt vaan erosin. Se oli tietenkin helppoa, kun ei ollut lapsia.
Minun on mahdotonta käsittää niitä miesten kommentteja, että vaimoa lakkaa seksi kiinnostamasta, vaikka muuten menee hyvin.
- Kerrankin näin
ASIAA!
- Nainen-69
No aika paljon näyttäisi kirjoittajien mielestä asia olevan niin, jotta kun avioliiton satamaan rantaudutaan niin seksi loppuukin sitte siihen rannalle. Harmillista on se. Itse olen nyt toista vuotta avioliitossa ja kahdeksas vuosi menee yhteistä taivalta ja en ole huomannut mitään laantumisen merkkejä seksielämässämme... Onko se sitten niin että vääränlaiset ihmiset kohtaa toisensa... Vaikea tietää miksi asiat menevät noin. Itse olen kyllä halukas ja niin on mieskin. Nautinnollista elämää vietetään kaikinpuolin joten en allekirjoita väittämää, että kaikilla avioliittoon menneillä tilanne olisi sama (puutteeton seksi).
- Aasintuntija.
Harmi, kun kaikki naiset eivät ole samasta puusta veistettyjä kuin sinä (Nainen 69). Ei tarttisi monen miehenkään vinkua täällä, vaikka useissa heissä tuskin mitään isompaa vikaa on.
- Nainen-69
Toisaalta ja toisaalta... On niitä miehiäkin jotka eivät kertakaikkiaan halua joten on se hyvä että meitä on moneksi. Se vain olisi hyvä kun halukkaat kohtaisivat toisensa.
- Himoka68
Todentotta..täällä vietetään tylsää avioelämää ja hääkakusta pihtaaminen ehkä alkoi..miehellä..haluaisin seksiä ainakin 3 krt päivässä, mutta mies vaan tuhraa naamakirjassa tms..turhaa moittia naisia..meitä kiimapilluja on joita miehet ei huomioi..onneksi on muita ihania kiimaisia miehiä, joille muitakin arvoja elämässä
- Täyttä totta
ainakin meillä.
Hääyö tosin meni vielä ihan mukavasti. Molemmilla oli hauskaa ja nautti täysillä.
Häämatka olikin sitten jo muuta toista.
Oli työn ja tuskan takana saada vaimo suostumaan edes kerran petipuuhiin, että aika nopeasti kakku vaikutti.
Sitä kurjuutta onkin sitten jatkunut siitä asti, kolottaa milloin mistäkin ja on jos jonkinlaista syytä minkä takia ei voida hommailla juuri tänään, vaan katsotaan sitten joku toinen kerta.
Olo tuntuu kieltämättä aika huijatulta. Kiihkeä nainen muuttui yhdessä yössä pihtaavaksi lahnaksi, kun oli saanut sormuksen sormeensa ja kakun syötyä. - asdffds
Mitä vittua te sitten täällä ruikutatte? Jos noin rassaa niin puhukaa asiasta, helevetin uusavuttomat. Jos asiaan ei tule muutosta ja se on silti tärkeä juttu, niin uutta ja nuorempaa kiertoon.
Mikä tässä on niin vaikeaa? Valitatteko myös kun sukkaan tulee reikä, mutta silti on vaan pakko pitää samoja hikisiä paskaisia sukkia?
Epätodellista. Ehkä ensi kerralla mietitte asioita vähän paremmin. - Yli 20 v. aviossa
Ei se hääkakusta kiinni ole, eikä viidestä vuodesta, ei edes kahdestakymmenestä vuodesta, näköjään!
Harastamme edelleen seksiä useamman kerran viikossa, ja sen lisäksi muiden parien kanssa yhdessä n. kerran kuukaudessa. - nainen 59
Kolmekymmentä vuotta edellisen edesmenneen miehen kanssa yhteieloa, siitä viimeiset seitsemän täydellinen selibaatti. Nyt uusi mies ja hieman nuorempi, kaksi vuotta taivallista seksielämää, kunnes jälleen olen se puutteessa elävä nainen. Minulle eii riitä kerta viikossa tai kahdessa. Pitäköön pippelinsä, pakko nauttia "ominkäsinonneen" menetelmästä ja toivoa parempaa tulevaa!
- Ihanaa saada/antaa
Täällä kanssasisaresi...kyllä meitä himokkaita naisia on, mutta jotkut miehet sitten sellaisia pihtareita..olut, naamakirja muu paska menee kunnon seksin edelle.. Siksipä sitä onneksi saa muualta..säästäköön jortikkansa madoille..
Ja turha sanoa, että oltaisiin leveäperseisiä suomalaisnoitia..Ne vieraat panot ainakin jotka eivät ole pyörtyneet, ovat lisää halunneet;;);)Pyörtyneitäkin on!! - Puutelistan laatija
Ihanaa saada/antaa kirjoitti:
Täällä kanssasisaresi...kyllä meitä himokkaita naisia on, mutta jotkut miehet sitten sellaisia pihtareita..olut, naamakirja muu paska menee kunnon seksin edelle.. Siksipä sitä onneksi saa muualta..säästäköön jortikkansa madoille..
Ja turha sanoa, että oltaisiin leveäperseisiä suomalaisnoitia..Ne vieraat panot ainakin jotka eivät ole pyörtyneet, ovat lisää halunneet;;);)Pyörtyneitäkin on!!Mistä päin maata olet?
t. se alkuperäinen ketjun avaaja eli Puutelistan laatija
- Ihanaa saada/antaa
Kaakkois-Suomessa
- Tri Outolempi
Keskustelu samasta aiheesta jatkuukin täällä
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10050511- Ja taas panettaa
Hieno ketju tämä ja se uusikin. Mennyt mukavasti aika molempien läpikäymisessä ja nyt sanoo sanansa meikäläinen, yli 50 nainen, Olen ollut kuulkaa kiimanen murrosiästä asti. 18 vuotiaana oli miehiä about 200 ja sitten en enää jaksanu laskea. No rakastuinhan minäkin ja pyöräytin muksuja. Olin nääs löytänyt vertaiseni seksin saralla. Pantiin kuin aropuput joka päivä ja naapurit valitti metelistä. Huusin orgasmeissani kuin eläin. Mutta pikkuhiljaa alko ukko pihtaamaan, sai enää kerran viikossa, kerran kuukaudessa, keran vuodessa ja lopultaei ollenkaan. Vaikka yritin minä, munaei seissut, milloin koski selkään, päähän tai perseeseen, oli masista milloin mitäkin. Ajattelin että pitäköön pilinsä, en enää vaivautunut seksikkäästi hänelle pukeutumaan vaan iskin uusia miehiä . Ei olisi pitänyt sitä hääkakkuasyödä ollenkaan...
- Kiimapimppa
Menettäkää ihmiset myöhäisemmällä iällä se neitsyys, niin johan seksi maistuu pidempään. ;D Ihmisellä on kuitenkin periaatteessa 100 vuotta elinikää ja keskimäärin neitsyys menetetään 15-20 vuotiaana.
- Puutelistan laatija
Nyt on vuosi 2012 ja akalla on "sovintolompsa" totaalisesti kiinni.
Siitä on jo 8 vuotta kun tuon avauksen kirjoitin, niin ja kymmeniä vieraita naisia... - Muu syy?
No, minä sain viimeksi vuonna 2001 eli kesällä tulee 11 vuotta. Enkä ole koskaan ollut naimisissa, eli ei johdu ainakaan hääkakun lisäaineista.
- tosimiesäijä
Sama juttu täällä. Seksi on loppunut kuin seinään. Kohta on pakko mennä maksullisiin tai vieraisiin ei tätä montaa vuotta kestä kukaan.
- Vaihtoon vain
Tämä asia on täyttä totta. Ei muuta kuin pihtarit "kyöpelinvuorelle" ja uutta alle.
- Yksinäinen53
Etkö huoli päälle...? Ehkä vika onkin siinä!
- Kiertorinki
Eiköhän perusteta kiertorinki, jossa jokainen voi jyystää toisen puutteessa olevaa kumppania. Kaikki hyötyy ja ovat onnellisia.
- trntrgjnr
Ei se hääkakusta johdu. Itse haluan naimisiin ja uskon että haluan seksiä vielä yli viisikymppisenäkin ja pitäisin takuulla huolta linjoistani ja muusta ulkonäöstäni papin aamenen jälkeenkin.
Uskon että lapsen saanti, ikä, vartalossa tapahtuneet ei-toivotut muutokset ja huonolaatuinen/rutiininomainen seksi vaikuttavat enemmänkin naisesi haluttomuuteen.- nopeus ei ole valtti
höpö höpö...ei johdu edellämainituista asioista vaan pitää olla molempia tyydyttävää rakastelua, eikä pelkkää pussientyhjennystä ja hätäistä panoa, jota seuraa nopea kuorsaaminen
- Mitäköpitäkö?
Meidän juttu myös meni kahden lapsen myötä. Otin puheeksi asian ja sain säälipillua. Sitten se taas katosi. Niin se on että muijalla ei ole haluja joten turha ruikuttaa, imuroida, korjata kattoa ja esittää suoraselkäistä hyvää miestä kun sitä pesää ei tule niin ei tule. Käykäämme maksullisella ettei lasten tarvi olla isättömiä. ongelma on se että vaimo nalkuttaa ja haukkuu ja arvostelee mutta sitä sietää jos on hyvin nainut naapuria.
- arojtaprtj0p
Merkillistä, ettei kukaan ongelmia kohdanneista kerro menneensä perheneuvontaan, seksologille tai terapeutille. Seksiin voi sitoutumattomana heijastaa paljon unelmia ja toiveita, mutta suhteen tunnesisältö ja kommunikointi (ja sen puute) heijastuu seksiin ja sen haluun enemmän kuin läskit ja muut ulkoiset asiat, vaikka niilläkin on merkitystä. Aivot ovat kuin ovatkin se tärkein sukupuolielin. Jos hellyys ja keskinäinen ystävyys ja hellyys puuttuu, kyllä ne himot hiipuvat ennen pitkää.
- naurava nainen
minä olin aviossa 9 vuotta ukko nukku eri huoneessa miten me saimme 2 lasta aikaseksi ,,,,,,ukolla paljon vieraita ,,,,,haukku huoraksi ,ei syytä,,,,,,,,,että tällänen tarina ,,,,,lopulta lä'ksin karkuun ,en mennyt uusiin avioon olen jo vanha ,,,,,,,,,,,,,,,,,, ne ajat mennyt jo
- taitolaji1
Onko tullut pieneen mieleesi, että ehkä et osaa tyydyttää häntä?
Jos se on pikaista nytkytystä ja hellyydestä ja huomaavaisuudesta ei ole tietoakaan, niin katsoppa peiliin ja vaihda tyyliä. Puhuminen on monella vaikeaa, mutta kärsivällisyys palkitaan upealla seksielämällä, kun löydetään yhteinen sävel. - justiinsa juu
Mitä tarkoittaa keskustelutaito jos näitä sivuja jukee ei tartte keskustelutaitoa
- väsynyt ukko
meillä väheni kanssa muksujen jälkeen. Minä kävin sitten aikani muualla ja nyt on sitten tilanne sellainen ettei minua huvita, rouvaa kyllä. En tiedä sitten jos rouva ilmoittaisi saaneensa vierasta. Voisi piristää minuakin.
- hymyä elämään
Usein naiset synnytyksen jälkeen muuttuvat. Henkisesti. Me pyörimme siinä äitiydessämme ja unohdamme seksin. Siitä tulee nk. pakkopullaa. Kun on puklin hajuiset valuvat rinnat ja takana vuosien valvotut yöt, nainen kaipaa kyllä jotain aivan muuta, kuin perinteistä seksiä. Voihan olla, että nainen kaipaa sitä hierontaa ja hellyyttä. Mitä jos siivoisit asunnon itse, auttaisit muksujen kanssa ja vonkaisit toisella tavalla?
Tosin... Anteeksi vaan, miehet, syy voi olla siinä, että nainen ei yksinkertaisesti halua lastensa isää. Arjen astuessa suhteeseen niin voi käydä..
Sen sijaan, että olette täällä itkemässä tehkää jotain. Siirtykää roolileikkejen ihanaan maailmaan, vaikka.- ei hymyilytä
"Sen sijaan, että olette täällä itkemässä tehkää jotain. Siirtykää roolileikkejen ihanaan maailmaan, vaikka"
Mistä löytyy 40 -kymppiselle äijälle roolileikestä kiinnostunut nainen ilman rahallista vastinetta?
Ei mistään.
Jollet tarkoita roolileikellä sitä että mies tekee loputkin kotityöt ja nainen saa roikkua vieläkin enemmän lärvikirjassa jne. - Bobolo
ei hymyilytä kirjoitti:
"Sen sijaan, että olette täällä itkemässä tehkää jotain. Siirtykää roolileikkejen ihanaan maailmaan, vaikka"
Mistä löytyy 40 -kymppiselle äijälle roolileikestä kiinnostunut nainen ilman rahallista vastinetta?
Ei mistään.
Jollet tarkoita roolileikellä sitä että mies tekee loputkin kotityöt ja nainen saa roikkua vieläkin enemmän lärvikirjassa jne.Kyllä minun mielenkiintoni on lopahtanut siihen nopeaan panemiseen ilman esileikkiä. Ei se tyydytä naista. Olen keskustellut ja saanut siitä haukut ja puolen vuoden mökötykset. Nyt uusi suhde ja loistava seksi. Kannattaa miehet keskittyä siihen, että nainen nauttii. Siten saatte varmasti nauttia itsekin. Tosin jos seksi on ollut jo kauan huonoa, ei siinä enää strategiamuutokset auta. Alkaa jo ärsyttämään koko ihminen. Ei kukaan nainenkaan jaksa ikuisesti vongata hyvää seksiä.
- Yksinäinen53
Bobolo kirjoitti:
Kyllä minun mielenkiintoni on lopahtanut siihen nopeaan panemiseen ilman esileikkiä. Ei se tyydytä naista. Olen keskustellut ja saanut siitä haukut ja puolen vuoden mökötykset. Nyt uusi suhde ja loistava seksi. Kannattaa miehet keskittyä siihen, että nainen nauttii. Siten saatte varmasti nauttia itsekin. Tosin jos seksi on ollut jo kauan huonoa, ei siinä enää strategiamuutokset auta. Alkaa jo ärsyttämään koko ihminen. Ei kukaan nainenkaan jaksa ikuisesti vongata hyvää seksiä.
Eikö seksi ollut huonoa alussa, koska menit yhteen "mököttäjän" kanssa?
- Brunette 39
Ostin medium-size hieromasauvan, kun mies alkoi harrastaa seksiä tyyliin pisto-poisto ja ravistus. Aina saa, kun haluaa. Mutta hoidan itse homman kotiin omin päin. Ikävä kyllä.
Ennen naimisiiinmenoa välitti muustakin kuin omasta saamisestaan. Niin ne ajat muuttuu. Ja olen hoikka ja kiinteä brunette, ei ole läskesitä kiinni tämä homma. 12 vuotta nuorempi työkaveri on kohta vähän lähempikin työkaveri, jos merkit paikkansa pitää.. - Saamaton!
Niin no on sitä pihtaajia miehissäkin! Olen vielä suht. nuori nainen 27 vuotias. ollut yhdessä saman miehen kanssa kohta kymmenen vuotta. noin kolme vuotta seksiä oli yleensä kerran päivässä ja siitä sitten pikkuhiljaa alkoi vähenemään. nyt varmaan mennyt kuusi vuotta niin että seksiä on noin kaksi kertaa vuodessa. itse olen yrittänyt puhua asiasta. ehdottanut roolileikkejä, ostanut leluja, koittanut ehdottaa terapiaa ja jopa ehdottanut jo että jos hommattaisiin sitten rakastajat kun ei muuten homma toimi. Mikään ei käy. Olen kysynyt että olenko huono sängyssä. En kuulemma ole. Enkä myöskään kuulemma ole vastenmielinen. En viitsisi erotakaan koska mieheni on mielestäni melkein täydellinen minulle. Meillä on samat intressit ja muutenkin ihan hyvä suhde. Poikkeuksena seksi. Ei olla naimisissa eikä meillä ole lapsia. olen kyllä miehelleni sanonut että jos tämä ei tästä korjaannu tai että hänellä ei ole edes mielenkiintoa tätä millään lailla parantaa niin etsin jonkun uuden! Sekään ei ole auttanut. En siis ole häntä uhkaillut vaan ollaan ihan järkevästi asiasta keskusteltu. Hän vastaa että rakastaa minua ja ei halua muita! Joten joskus on vaan ilmeisesti tyydyttävä seksittömään juttuun! Jos jonkulla on jotain ehdotuksia niin otan mielelläni niitä vastaan mitä vielä voisi koittaa. ettei tarvitsisi aina omia käsiä käyttää!
- mek
Otappa muija parikertaa puoliväkisin ja ja sanot miten asiat pitää olla tai sitten eropaperit vetämään. Yksi tapa on että rupeappa pihistelemään rahoitasi ja jos tulee sanomista niin kerrot vaimollesi että kun sinä pihistelet seksistä niin minä miehnä omista rahoista niin voi ruveta homma pelittämään.
- neitsyt1
seksi on minun mielestäni toosi tylsää!
olen naimisissa ja minulla on lapsia.
tykkään harrastaa seksiä mutta se alkaa kyllästyttää kun joutuu koko päivän hoitamaan kaksosia ja sit vielä illalla kun on lapset saatu nukkuun pitäs mennä sänkyyn! ei onnistu!! - Herää
Ja sinä moralisti:)))))))))))))))))))
Tuo ei ole epätavallista ja siinä on hormonaaliset syynsä yleensä.
Kaikki miehet ovat kokeneet jäävänsä 2 seksi kun on tullut lapsia, kerrompa sulle monilapsisena salaisuuden! ole isä lapsillesi ja ota heidät (hänet) syliisi ole läsnä, jo kohta puolisisosikin huomaa että teitä on kaksi eikä vain yksi joka vonkuaa "elintä", välittämättä että on osallinen perheeseen jossa on yhteinen lapsi uusi ihminen. - 12 vuotta ja suotta
Miksihän naiset kuvittelee aina että heidän pitää olla kaiken maanittelun kohteena ja HEITÄ pitää höynäyttää ja hyvitellä ja maanitella, jotta he armeliaasti suvaitsee antautua jopa sänkyleikkeihin? Ja kaiken vaivan palkaksi saat lähes poikkeuksetta pakit! Tämä kun toistuu muutaman kerran niin tuleepas mieleen että sokerikuppeja on maailma täynnään ja aika löysillä puheilla...Ei tarvii mielistellä eikä kulkea kerjuulla! Eikä tule pakkeja kuin korkeintaan ainoan kerran!
Jos jo alussa osoittaa pillullakiristämisen oireita niin kyöpelinvuorelle vain! Itse otin akan joka pihtaa saatana kokoajan ja vierasta pitää etsiä ja välillä maksullistakin. Syyttäkööt s..tana itseään jos tuntuu ettei oikein enää synkkaa...Ei sen römpsä niin kummoinen sokerikuppi ole mutta kun siihen aikoinaan vähän ihastuikin ja rakastuikin niin voishan sitä vielä kurmoottaakin vanhalta muistilta.
Oli se alussa aika näpeä nussimaan ja ulvoi kuin syötävä kun parrua syötti perästäpäin mutta on äänet sänkykämmarissa menneet akan kuorsausääniksi!
Mieti siis kahdesti ja ajattele vielä kolmesti ennenkuin alat!
Ei sitten tarvitse katua!
Pitkästä aikaa vilkaisin tänne ja yllätyin kun samaa ketjua vielä pyöritellään täällä.
Joku tuolla kysäisikin että mistäs se pihtaaminen alkoi ja niin siinä kävi että lasten laittoon se seksi loppui. Ensimmäistä tehtäessä toosaa tuli ihan viikottain vielä raskausaikanakin mutta siihen se lopahti. Imetti vuoden ja oli jalat ristissä milloin milläkin verukkeella. No imetys lopahti vuoden jäleen ja alettiin suunnittelemaan toista. Akka tuli päivittäin astuttavaksi aina kun oli tarpit keleissä. Harmi vain että sekin lysti jäi pariin kuukauteen ja ressu oli ladattu taas.
Sen jälkeen sitä on sitten toista vuotta ilman ja nyt nuorimman ollessa pari vuotias niin akka äityy oikein antamaan kerran kesässään. On siinä se hyvä puoli ettei väljy tavara mutta vähän huolettaa että ehtii akka aivan lakastua ja taidot ruostua itseltäkin kun ikää on vasta 50 mittarissa. - Puutelistan laatija
Aloittajan kommenttia keskusteluun liittyen. Kirjoitukseni on tahallisesti hyvin provokatiivinen ja kärjistävä:
"Ensimmäistä tehtäessä toosaa tuli ihan viikottain ..." Toosaa!?
"Akka tuli päivittäin astuttavaksi aina kun oli tarpit keleissä." Astuttavaksi!?
"... että ehtii akka aivan lakastua ..." akka!?
"Turhaa puhua mistään seksielämästä!"
Samoin siihen tulleet kommentitikin ovat samaa luokkaa:
"Todellakin turha puhua! Tuollaisen miehen kanssa en suostuisi edes kertapanoon."
Aika helposti minut leimataan täydeksi törkimykseksi. Annetaan kommentteja, joissa minusta tehdään esim. kotitöitä, lastenhoitoa jne. laiminlyövä luuseri tai ihan surkea mies sängyssä jne.
Toki ihan hyviäkin kommentteja löytyy moista useista eri ketjuista, jotka linkkasin jo aiemmin. Tämä on ihan hauska kokeilu kuinka seksiin, pettämiseen tai ko. asiaan suhtaudutaan, jos siitä kirjoittaa hieman ronskimpaan sävyyn.
Oikeasti vaimoni on hyvinkin emansipoitunut suffragetti, oli sitä jo alun alkaenkin. Siis tiesin hänet jo alun alkaenkin aika vaikeaksi tapaukseksi parisuhteeseen, jota on jatkunut jo liki 25 vuotta. En todellakaan noteeraa kirjoituksia (minun väitetystä) huonosta naisen huomioonottamisesta tai huonosta seksistä jo alun alkaenkin. Kaikki oli hyvinkin upeaa lasten tuloon saakka ja lapsiahan halusin juuri minä, ei vaimoni. Itse olen osallistunutkin erittäin aktiivisesti lasteni hoitoon jo aivan alusta alkaen. Kyse ei siis ole mistään tällaisista, yleisimmistä, laiminlyönneistä! - MIES ISOLLA kalulla
Oikea MIES ei ikinä alistu pihtaajan tahtoon.
- Oikeutettu pihtari
Minä aloin pihtaamaan siksi, ettei miestä kiinnostanut minun nautintoni p_skan vertaa. Monta kertaa puhuin hänelle asiasta, sanoin haluavani kunnon esileikin, suuseksiä myös saavana osapuolena, käsihoitoa jne. Mies ärsyyntyi näistä keskusteluista koska hänen mukaansa "arvostelin" häntä ja poistui paikalta ovet paukkuen. Itse sekä hyväilin miestä että otin suihin joka ikinen kerta kun seksiä harrastimme. Ei myöskään kestänyt minuuttia kauempaa eikä suostunut opettelemaan "itsehillintää" vaan antoi itsensä laueta heti kun siltä tuntui. Eikä puhettakaan että aktin jälkeen olisi minua huomioinut millään tavalla. Pihtasin aikani kunnes kyllästyin jatkuvaan ruinaamiseen ja riitelyyn, jolloin heitin miehen pihalle. Taakseni en ole katsonut.
- milloineipaneta???
Olen joskus ihmetellyt, että meneekö se tosiaan noin... Eli häät lapset, ja sitten naista ei enää haluta..? Itse olen siinä tilanteessa, että olen 29-vuotias sinkku-nainen, jota panettaa ihan koko ajan. Mutta onko tämä siis biologian sanelema asia, eli jos saan joskus lapsia/menen naimisiin yms., niin loppuuko tämä koko elämän kestänyt jatkuva (ja häiritsevä) seksinhimo tähän???
Ainakin se meillä meni lähestulkoon noin. Sillä erotuksella, että ensin meille syntyi lapsi, jonka jälkeen seksiin määrä väheni niin paljon, että muutaman vuoden kuluttua lapsen syntymästä kyllästyin seksin kerjäämiseen ja erosimme.
Palasimme yhteen muutaman viikon kuluttua, kun ex-puolisoni huomasi, että kelpaan kyllä muillekin. Taas harrastettiin seksiä usein, muutaman vuoden ajan.
Mutta sitten menimme naimisiin ja vaimoni söi sitä seksihaluntappajaa (hääkakkua),
Ensimmäisenä avioliittovuotena sain kerjättyä seksiä 6 kertaa. Seuraavana 3 kertaa ja sitä seuraavana yhden kerran, sitten vuosi ilman, seuraavana vuonna taas yhden kerran, kunnes 2008 alkuvuonna seksi loppui kokonaan.
Jos olisin silloin 2008 tiennyt, että vaimoni kieltäytyy kaikenlaisesta seksuaalisesta kanssakäymisestä, kaikenlaisesta hellyydestä, suudelmista yms. olisin varmasti hakenut eron heti.
Mutta kun luulin/toivoin että kyse on vain jostain väliaikaisesta haluttomuudesta, niin oletin sen menevän pian ohi ja elämämme voisi taas jatkua "normaalina".
No nyt lähes kuuden vuoden jälkeen olen taas hiukan viisaampi ja voin huomata, ettei lähes 6 vuotta ainakaan vielä ole riittänyt.
- Katti13
Toivottavasti te kaikki vieraisiin kiiruhtavat miehet suotte vaimoillenne, että he tyydyttävät oman romantiikannälkänsä ja mahdolliset intohimonsa jossain muualla jonkun toisen miehen kanssa, ihan tasapuolisuuden vuoksi. Minä olen oman kokemuksen kautta kokenut sekä omat että mieheni halun vähentymisen ensin hänen puoleltaan stressin ja rahahuolien vuoksi (kesti n. vuoden) ja sitten minun puoleltani raskauden, stressin ja väsymyksen vuoksi.
Jos pyörittää yritystä, tekee 14 h työpäiviä ja hoitaa kolmea lasta, ei energiat riitä enään muuhun. Ja jos tarjolla on normimunaa normitavalla, ei se jaksa oikein innostaa ottamaan yöunista, kun nukkuakin pitäisi että selviää eteenpäin. "Annatko?" ei oikein jaksa sytyttää 10:nnen kerran jälkeen. Eikä miestäkään varmaan innosta jos nainen joka kerran jälkeen marmattaa, että nyt jäi uupumaan jotain. Ehkä se tapa millä pyytää on aika tärkeä ja se sinun tapa ei välttämättä ole hänelle paras.
Naisen suurin seksuaalinen elin on aivot. Annatteko teidän naistenne aivoille tarpeeksi virikkeitä: kuunteletteko päivän murheet, että toinen saa purkaa huolensa vaivaamasta, viettekö uusiin paikkoihin treffeille, viettekö seikkailemaan ja nautitte heidän seurastaan muutenkin kun pyykkääjänä, siivoojana, reikänä mihin törkkiä ja toisena elättäjänä?
Me naiset kaipaamme jonkun, joka pitää meistä välillä huolta, ettei meidän tarvitse huolehtia kokoajan kaikesta. Ja on vähän liikaa vaatia toista olemaan vastuussa omasta seksuaalisesta tyydytyksestään. Ihan naisen ja miehen vinkkelistä yhtälailla. Minä en ole vastuussa mieheni tyydytyksestä yhtään enempää kuin hän minun. Kuinka epäreilua olisi pitää vastuussa raha-asioista stressaavaa miestä omasta tyydytyksestään tai lapsien hoitoon ja arjen väsyttämää naista miehensä tyydyttämisestä.
Jos nainen on arjen väsyttämä, vie hänet pois arjesta, oikein laveasti ;) Vie seikkailemaan, tehkää jotain jännittävää. Jos mies on huolien rasittaman, annan hänen olla, hanki dildo, ja kerro, että toinen on tervetullut seuraksi jos siltä tuntuu, mutta ei ole pakko. - Avaaja
Kuivakausi jatkuu...
- Nuortasonniavaanaaah
Nainen 35 v tarvitsee AINA noin 20v nuorukaisen rakstajaksi. Oman ikäiset ja vielä vanhemmat miehet alkaa olemaan ruttumuanisa jynkkyjä, joilla ei kyllä oikeen tee mitään. No voihan ne rahoittaa tietysti, mutta seksiin niistä ei ole.
- Onnellinenvaimo
Joku viisas sanoi joskus, että silloin kun toinen osapuoli alkaa pihtaamaa seksiä, niin sitä ennen parisuhteessa on pihdattu jostain muusta, mitä seksinpihtaaja tarvitsee. Se voi olla hellyyttä, rakkautta, kunnioitusta, hyväksyntää, aikaa, kumppanuutta, ystävyyttä jne.
Meillä on parikymmentävuotinen suhde, josta reilut 15 vuotta naimisissa eikä ikinä ole kumpikaan pihdannut yhtään mistään. Olemme toistemme parhaat ystävät ja puhallamme kaikessa aina yhteen hiileen. Hellyyttää, hassuttelua, naurua, kosketuksia, kunnioitusta ja rakkautta riittää. Kehumme toisiamme päivittäin ja seksi on vuosien mittaan vain parantunut ja rakastellaan liki päivittäin.
Ei terve ihminen pihtaa, jos suhde on muuten kunnossa. Kukaan hullu ei ammu itseään jalkaan, joten te jotka valitatte pihtauksesta, niin kannattaa todella miettiä omaa käyttäytymistään parisuhteessa. - Mies56vee
Minä olin pihtari ex vaimoni kanssa 15 v naimisissa ja sitten lähdin kävelemään osaksi siitä syystä, että kun ei seksiä tipu.
Erottuani tapasin nykyisen avovaimoni. Ensimmäiset 8-9 vuotta panimme kuin kanit Seksiä oli paljon ja se oli monipuolista ja harrastimme myös erilaisia paikkoja jossa harrastimme seksiä.
Olemme olleet nyt yli 14 vuotta yhdessä ja viimeisten 5-6 vuoden aikana syytä tai toisesta tahti on hiipunut kaikelta osin. Enää ei ole uusia juttuja mitä tehtäisiin, ei edes niitä vanhoja joita suhteen alkuaikoina harrastettiin kuten sitomista, uusia jänniä paikkoja, asusteita, leluja ym. ym .
Olen koko yhdessä olomme ajan osallistunut kaikkiin kotitöihin niin naisten kuin miestenkin kotitöihin. Olen ollut ystävällinen avovaimolleni, en tupakoi enkä juo kaljaa sohvalla.
Minulla on hyvä työ ja sen mukaan hyvä palkka. En hengaa kavereiden kanssa baareissa enkä matseissa vaan olen pääosin avovaimoni kanssa. Olemme koko yhdessä olomme ajan matkustelleet yhdessä ja muutenkin olemme olleet avokin kanssa parhaat ystävät eli kuin paita ja peppu.
Olen koko yhdessä olomme aikana harrastanut kuntoliikuntaa 3-4 kertaa viikossa joten vatsanikaan ei ole kovasti paljoa kasvanut. Totta kait 56 vuotiaana on jo hieman iän tuomaa pyöreyttä mutta olen kuitenkin suht koht sutjakassa kunnossa, pesen hampaani, käyn suihkussa ja pukeudun siististi. Avovaimo sen sijaan on saanut vuosien aikana 10-15 ylimääräistä kiloa itseensä, kun ei kauheasti enää tänä päivänä harrasta kuntoliikuntaa, niin kuin teki suhteemme alkuaikoina. No minua se ei haittaa ja pidän häntä edelleen haluttavana.
Olen keskustellut hänen kanssaan useasti että miksi ei seksi kiinnosta enää niin kovasti ainakaan minun kanssani, eikö hän enää pidä seksistä niin kuin alkuaikoina vai onko minussa jotain vikaa. Vastus on että minussa ei ole mitään vikaa, mutta alkuaikoina halusi harrastaa seksiä sen takia niin paljon, kun oli jäänyt oman kertomansa mukaan "pihtari" ex mieheltä paitsi sekistä ja siksi piti nuorempana ottaa takaisin se mistä on aiemmin jäänyt paitsi.
Nyt kuulemma kun tietää että minulta sitä seksiä saa aina kun haluaa niin ei se seksi enää olekaan niin tärkeä asia. Eli tällaisia nämä viittäkymmentä lähestyvät naiset ovat.
Aiemmin harrastettiin seksiä joskus jopa 3-4 kertaa päivässä ja ainakin vähintään joka toinen päivä ja silloinkin hyvin useasti kaksi kertaa päivässä. Tänä päivänä harrastetaan seksiä korkeitaan 2 kertaa kahdessa tai kolmessa viikossa. Minä kyllä haluaisin useammin mutta avovaimo ei.
Uskon että ihan varmasti on poikkeuksiakin naisissa, jotka oikeasti pitävät seksistä mutta kyllä suurin osa naisista on valitettavasti noita "pihtareita" jotka eivät halua harrastaa seksiä enää sen jälkeen kun suhde vakiintuu. Näin se tuntuu menevän. - Anonyymi
Nyt on kuulemma ikä semmoinen, ettei enää huvita. 2004 ei muuten vaan huvittanut. Liekko lepsoutunut tai muuten taitaa olla outo. Onneksi saa vierasta aina kun etsii.
Aloittaja. - Anonyymi
Onneksi saa vierasta aina kun etsii.
Aloittaja. - Anonyymi
Täällä samassa tilanteessa vellova mies, lapsien tekeminen oli vikatikki (ei siis sen takia, että en rakastaisi lapsiani). Seksi loppui kuin seinään, naisella ei mitään haluja jutella, saati selvittää rakentavasti miksi se loppui tai mitä pitäisi/voitaisiin asialle tehdä. Ei auta vaikka yritän kertoa, että suhde kuolee jos asiaa ruveta työstämään (parisuhde kun vaatii työtä ja ponnisteluita onnistuakseen, molempien osapuolien osallistumista). Mikään ei ole muuttunut, 5v mennyt seksittä enkä jaksa enää edes yrittää. Ei vaan huvita, kun toinen ei enää yritä. Siksi olenkin nyt hankkinut rakastajattaren jonka kanssa pääsen toteuttamaan vapaasti villeimpiä fantasioita, nainen joka nauttii antamastani huomioivasta seksistä. Samasta asiasta, mistä puolisonikin aikoinaan nautti ennen lapsia. Asia tuottaa syvää surua minulle, koska olisin halunnut antaa tämänkin huomion vain ja ainoastaan puolisolleni. Olen kuitenkin todennut, etten aio missata omaa seksuaalista elämääni toisen passiivisuuden takia. Hoidetaan siis perhe parhaalla mahdollisella tavalla, rakkautta ja huomiota lapsille, muiden arjen velvollisuuksien hoitaminen puolisoani kohtaan, seksi sitten sieltä missä koen olevani vielä haluttu.
- Anonyymi
Nii siin usein taitaa käyrä kuul jos ihtekin unohdit ottaa vaimosi tunteet huomioon ja rakastelun sijaan vaan panit
- Anonyymi
Asiapitoinen juttuaihe.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277