Siis onko totta että kun olin periodin alussa päivän sairaslomalla, mistä normaali palkka kyllä maksetaan mutta näitä tunteja ei lasketa ylityötunteihin?
Eli kun listassa on ylityötunteja reilusti niin sairasloma-aika vähennetään näistä tunneista?
Sairaslomapäivää ei ylityötunteihin?
4
596
Vastaukset
- kyyyyyyyllä
Juurikin näin se on.
- ........
varmaan vähän alasta ja sopimuksista, miten ylityöt ja tunnit kertyvät. Itse olen 2-vuorotyössä metallialalla ja tiliväli on kaksi viikkoa eli 80h. Meillä ylityöt maksetaan normaalisti vaikka sairaslomapäiviä olisikin jaksossa.
- hhse
Netistä löytyy aika huonosti tästä infoa (tai itse en löydä ainakaan), mutta tarkoittanee että jos ei ole erikseen mainittu että saa korvaukset sairaslomapäiviltä niin niitä ei kai tule.
Löysin kuitenkin maininnan että työtuomioistuin olisi todennut ylityöstä tulevan korvauksen "palkanlisäksi", mitä ei voi noin vain poistaa esim. sairastumisen vuoksi.
Käytössä siis Kiinteistöpalvelualan TES eli turha toivoa että mitään ylimääräistä maksettaisiin...- pam pam
PAM on oikea osoite jos olet jäsen. Soita sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256