Katson lentoja Miamiin, ja halvin reitti olisi Lufthansalla Münchenin kautta. Aikatauluehdotus on kuitenkin poikkeuksellisen tiukka: mennessä olisi 1 h 15 min vaihtoaikaa, ja takasin tullessa 55 min.
Takaisintulo ei niin paljoa huoleta (kun sitten seuraavalla koneella pääsee kotiin, jos ei tuohon ehdi), mutta millaiset ovat lentokenttämuodollisuudet, kun lähdetään Euroopan ulkopuolelle?
Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta vaihdosta?
Tiukka vaihto Münchenissä
2
707
Vastaukset
- AitoRealisti
Itse olen Euroopan sisäisiä vaihtoja tehnyt tuolla joissa on 45 minuuttia aikaa, ja se on riittänyt niin hyvin että jopa kahvit on ehtinyt juomaan välissä vaikka sekä saapuva että lähtevä lento olivat bussikuljetuksen takana.
Uskoisin ettei tuossa ole ongelmaa, etenkin jos koko matka on samalla lipulla, silloin on lentoyhtiö sitä mieltä että se riittää. Itse olen vaihtanut konetta myös Dubaihin lyhyemmällä vaihtoajalla. Münchenin minimivaihtoaika on muistaakseni 30 minuuttia. Siinä ajassa ehtii passikontrollin läpi ja käydä vessassa, sekä kävellä portilta
toiselle rivakasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117255Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625199- 954864
- 524015
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493966- 2203854
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283558- 413183
- 522799
- 412367