Olen asunut Sipoossa, Porvoossa, Helsingissä ja monessa lähikunnassa. Nyt Sipoossa asuessani olen alkanut miettiä mikä olisi sopiva kumppani Sipoolle. Ennen en pitänyt kuntaliitoksista, mutta olen alkanut kallistua siihen suuntaan.
Porvooseen on huonot yhteydet julkisilla ja Porvoo on muutenkin vaillaa kunnon strategiaa. Maalaiskunnan ja kaupungin yhdistymistä ei osattu hoitaa vaan kulut kasvoivat entisestään. Missään kunnassa en ole kokenut saaneeni niin huonoa vastinetta verorahoille kuin Porvoossa. Eikä tuo ole hetkessä syntynyt käsitys.
Minusta Helsinki olisi oikea suunta. Saisimme edullisen joukkoliikenteen ja pienemmän veroäyrin. Voisi tunkkainen poliittinenkin ilmapiiri parantua. Tuosta johtuen ei tosin tässä kunnassa tulla tekemään alueen asukkaiden kannalta järkevää päätöstä eikä näitä asioita oteta edes harkintaan.
Paras kumppani Sipoolle
sipoolainen
0
636
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187498Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746331- 955214
- 524535
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494236- 2274111
- 444005
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283908- 573045
- 482566