Heippa kaikille!
Lukion perinteinen Nahkakonva / Nahkapäivä lähestyy taas! Ajattelin, että voisimme yhdessä koota tähän valmiita ideoita, jota lukiot voivat vapaasti käyttää. Tavoitteena olisi, että kaikilla on hauskaa. Itse olen aloitin kolmannella vuodella nytten, kun opinnot siirtyvät neljännelle, ajattelin taas olla heti perään toisen kerran tutor. Meillä siis tutor -porukka järjestää nahkat.
Automaattisesti oletetaan, että nahkapäivästä pitäisi tulla upea, mutta on vaikea olla luova tämän tyylisessä tilanteessa. Edellinen nahkapäivä oli TÄYSI fiasko useimman mielestä, jopa itseni, ja siksi ajattelinkin ehdoittaa, että osa, jo perinteeksi muodostuneita ohjelmanumeroita karsitaan, sillä ne eivät vain yksinkertaisesti ole hauskoja esimerkkinä: Pyydetään 2 ihmistä parhaille paikoille, ja heille tarjoillaan ohjelmien välissä jotain eksoottisempaa ruokaa. Mikä voisinkaan olla sen hauskempaa?
Pyydän asiallista keskustelua ja kommentointia. Kiitos!
Nahkapäivä / Nahkakonva
6
1581
Vastaukset
- fer fook's sake!
Jospas aloittaisit kertomalla, että mikä on Nahkakonva/Nahkapäivä? Käytetäänkö tätä nimitystä jossain päin Suomea lukiota vasta aloittelevien nöyryytyssessioista (ns. mopotus)? En itse pääkaupunkiseudulla kouluni käyneenä nimittäin ole koskaan kuullut tuota nimitystä.
- :o
Myös minä haluaisin tietää, mikä on nahkakonva/nahkapäivä?
Täällä en ole semmoisesta kuullut koskaan puhuttavan.
Lukiota käyn täällä länsirannikolla.
- ...
tosiaan en kyllä minäkään tiedä tämmöisestä päivästä mitään. en ole ikinä kuullutkaan. onko tämä jonkunlainen "ekaluokkalaisten tervetuliaisjuhla" tms vai mikä mahtaa olla ???
- Provo? :)
Provo? :)
- öuipöluyl
Nasutuspäivä ... ?
- Anonyymi
Anteeksi nöyrästi, mutta en alustuksesta ymmärtänyt olennaista. Mitä tietoa toivot, mihin tilanteeseen?
Olen ollut nahka, abi ja nyt riemuylioppilas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457392
- 324078
- 573615
- 503130
- 172816
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512334- 532307
- 372258
- 432258
- 162246