Liikkeitä etelä-suomen alueelta joista löytyisi vanhojentansseihin mekkoja? Ja minkä hintaisia?
VANHOJENTANSSIPUKU
5
1007
Vastaukset
- kalinkala
Hei, Etelä-Suomea en tunne, mutta ei sieltä pitkä matka ole tänne Keski-Pohjanmaalle, Nivalaa. Hämekosken Pukimossa hyvä valikoima kauniita ja yksilöllisiä. Hinnat alkaen 199€. tsekkaa www.hamekoskenpukimo.fi
- Roosa89
Hei!! Voisin myydä oman pukuni. Se on kokoa 34, roosanpunaista silkkiä. Mittatilaustyönä tehty. Kiinnostuneita?
- Hihhhei
itse tilaisin netistä, en sentään ihan kiinasta, vaan oulun seudulta, katso löytyykö sopivaa, www.lamarias.net
- Unisorny
Hei!
Mulla olisi myydä vanhojentanssipuku, se on vaalea ns.champpanjan värinen, missä on pieniä timatteja rinnan kohdalla. Mukaan kuuluu myös hartiahuivi.
Koko on luultavasti jotain 34/36 ja aika pitkä,itse olen 174cm ja korkokengilläkin helma oli melkein maassa, joten sopii pitkälle ja hoikalle. Alushametta ei kuulu mukaan, itse vuokrasin sen silloin. Asun Etelä-Suomessa, Espoossa joten sovittaminen onnistuu myös tietenkin ennen ostoa. :)
Kuvia saa kun laittaa mulle sähköpostia hanna.rasanenn@gmail.com
- ellz
heippa!
Asun kylläkin tampereen lähellä, mutta mulla olis kans myytävänä vanhojentanssipuku. se on tumman lila ja koko noin 34/36. oon n. 168 pitkä, mutta puvussa on varaa pidentää ja tietysti lyhentää. se on teetetty ompelijalla viime helmikuussa ja mukana tulis vannealushame. jos kiinnostaa, kuvia ja lisää tietoja löydät http://keltainenporssi.fi/ilmoitus/29483497?preview=true
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134