On alokaskausi puolivälissä, 4 viikkoa mennyt ja toiset 4 edessä. Jalat on paskana ja sen takia ollut nyt tähän asti yht. 6 päivää vapautuksia (1*VUP, 5*VMTL). Täytyy vielä käydä veksissä ensi viikolla jos oireet jatkuvat ja vaarana on että tulee 10 tai enemmän vapautus päiviä ja saan kai kenkää intistä ja parin vuoden päästä yrittämään uudestaan? Onko mitään mahdollisuuksia esim. päästä B-mieheksi tai jotain? Haluan meinaan käydä intin loppuun nyt enkä venyttää sitä, sillä se haittaisi nykyistä elämäntilannettani suuresti. Eli tietääkö kukaan miten siinä menetellään, jos tulee vapautuksia vielä niin, että määrä ylittyy sallitun rajan p-kaudella (eli sen 10)?
Suuri ongelma!
1
598
Vastaukset
- sdfa
riippuu varmaankin ihan miks on jalat paskana. Jos oot iha loukannu jalat niin eikait siinä muu auta ku vmtl. Mut jos pystyt kuitenki kävelemään/juoksemaan vaikka onkin kipuja tai muita oireita niin saattaa ne varmaankin laittaa B-mieheksi. Mä oon B-mies huonon polven takia ja sitä saattaa särkeä silloin tällöin mutta en oo kuitenkaan menny valittamaan veksiin särkyä, pyrin etten vemppaa yhtään p-kaudella (oon siis iteki just palveluksessa, ja eikös sitä p-kautta ole jo 5 viikkoa takana?).
Meilläpäin (Sodankylässä) ei ole kyllä muistaakseni sanottu mitään noista vemppapäivistä, mutta kaipa siinä on jokin raja, rästihommiin meillä vissiin porukka joutuu jos vemppaa esim. tärkeinä päivinä tjsp...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573735
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 642498
- 522403
- 402349
- 162296