A.E Järvinen

eevahi

Tietääkö joku mistä muualta löytyisi kuvia Aarne Erkki Järvisen akvarelleistä. Yhden löysin Metsästysmuseon sivulta ja minkähän arvoisia ne mahtavat olla?

15

4146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti auttoi

AE Järvisen taide pyörii keskimääräisesti tällä hetkellä 400 - 800 euron välillä- riippuen taulun koosta ja kunnosta. Toki tiedän jopa yhdestä 67 x 82cm taulusta tarjotun ja ostetun jopa 950 eurolla, joka on kyllä mielestäni ehdottomasti yläkanttiin. Nämä hinta-arviot kylläkin ovat hänen öljyväritöistä, joten ne akvarellit ovat noin 30% edullisemmat.

• eevahi

Kiitos tiedosta - ompahan joku hintahaarukka nyt. Tiedätkö missä niitä voisi nähdä - en löydä netistä.

• myy-jä
        eevahi kirjoitti:

Kiitos tiedosta - ompahan joku hintahaarukka nyt. Tiedätkö missä niitä voisi nähdä - en löydä netistä.

Ota yhteyttä spostiin sitkea (at) suomi24.fi

• MKettu

Kysele minulta kettusmatti@gmail.com

• Tokkopa

...sinulla noita löytyy Markku. Hauskoja noi sinun nimimerkkisi kyllä kieltämättä on. ;)

• 0449273679

MINULLA ON YKSI AE JÄRVISEN AKVARELLITYÖ TUNTURILAMPI AAMU-USVAN AIKAAN. ERITTÄIN KAUNIS TYÖ ETTEN SANOISI HYPNOTISOIVA!!! PISTÄ TULEMAAN KOODIA NIIN VOIN LÄHETTÄÄ TÄMÄN TEOKSEN KUVAN. MITAT: 590*430

• Nilla2017

Minulla on yksi Järvisen akvarelli jonka hän on maalannut omasta mökistään. Voisin myydä sen, jos tietäisin missä sitä kaupata.

• Hookoivula

Terve!
        Appiukko on Järvisen akvarellia ollut vailla jo pitkään. Jos sinulla vielä tuo taulu on niin voisitkohan lähettää kuvan, taulun koon ja hintapyynnön osoitteeseen hookoivula@gmail.com

• Nilla, pane postia sitkea (at) suomi24.fi

• JärvisTaulunEtsijä

Olisiko kellään apuja tai vinkkejä antaa maalasiko A E Järvinen yhtään kuvaa kaamoksesta ja jos maalasi niin saako kyseisestä taulusta kuvaa nähdä?

• Apukinkki

Et ole kuullut googlesta ja sen kuvahaku valinnasta...

• Anonyymi

minulla on talvisodan tammikuulta

• Anonyymi

Olisin kiinnostunut ostamaan a.e. järvisen taulun
      satuisikohan jollain olemaan myytävänä.

• Anonyymi

Minulla olisi A.E. Järvisen akvarelli myytävänä.

• Anonyymi

Laitan kuvan ja tietoa kun saan sähköposti os.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4238
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2421
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2214
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1988
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1888
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1501
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1219
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1154
    Aihe