Työporukalla ollaan lähös tutustumiskäynnille firman autolla mutta mua askarruttaa se että kuuluuku mun saada kuskin hommista joku bonus sillä ajomatkaa on suuntaansa kuitenkin se 200 km.
Miten tällaiset asiat lain mukaan on? Ajattelin kieltäytyä ajosta ellen saa ylimääräistä. Eihän se ole reilua että miehenä mun pitää tarttua rattiin kun toiset niin päättää. Mielestäni teen tuplatyön ja mun moraali sanoo että kuskin tehtävä on sen verran vastuunalainen että eihän se mene oikein jos mun pitää pelkästään hyvästä tahdosta kyyditä muita.
Aattelin vaan että jos tällainen porsaanreikä löytyy laista niin jättäydyn kyllä suosiolla sairaslomalle tuona päivänä. Muuteski kohtelu kyseisessä työpaikassa on ollu niin perseestä etten kyllä ilmaista extratyötä enää tee minuuttiakaan. Onneksi vuodenvaihteessa tää paska on ohi ja saan vaihtaa maisemaa.
Toinen asia mikä mietityttää on nää työpaikan höppäkuskina toimimiset. Esim. jos 10 hengen työporukka lähtee "koulutus"-päiville ja ryyppäävät itsensä konttauskuntoon niin eikö tästä automaattisesti pitäis tulla ylityö/extratyölisää? Ite en oo joutunu höppäkuskiksi mutta noin tulevaisuuden varalta kyselen.
Autolla ajo lisätyötä!
Oppinut vaatimaan
2
691
Vastaukset
- ajaa päivittäin.
Tosi vastuullistahan se toki on. Normaaleille ihmisille päivittäistä, eikä mitään eriskummallista. Eivätköhän löydä toisenkin kuskin, joka ei noin paljon jännitä ajamista. Vai että ihan 200 kilometriä? turkanen, ihan työmatkani verran.
- Bussikuskii
Sullahan on siis plakkarissa D1:nen? Meinaan jos kymmenen hengen porukoita pystyt kuskaan. Kyllähän siitä jo täytyy kunnon lisät saada!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427125
- 323978
- 503438
- 412978
- 172756
- 372248
- 162216
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112