Ajattelin hommata I Podin juoksulenkille. En vaan tiedä vehkeestä mitään.. :D
Minkä ohjelman kautta siihen ladataan musiikkia ja onko ohjelma maksullinen?
Olisikohan I Pod Suffle minulle hyvä kun en tarvi mitään muuta kuin sen musiikin.
Kiitos!
I Pod
3
276
Vastaukset
- 1stMacFinn
Lisää tietoa iPodeista löytyy täältä:
http://www.apple.com/fi/ipod/
Ja kuten sielläkin huomaan, iPodia hallinnoidaan iTunes-ohjelmalla. Ja se on ilmainen.
Shuffle käy tohon tarkoitukseen oikein hyvin.- Jenni2011
Tässä hieman epäilen tietokonettani... Eli voiko tuota I tunes ohjelman toimivuutta tietokoneessa kokeilla ennenkuin ostaa iPodin?
- 1stMacFinn
Jenni2011 kirjoitti:
Tässä hieman epäilen tietokonettani... Eli voiko tuota I tunes ohjelman toimivuutta tietokoneessa kokeilla ennenkuin ostaa iPodin?
Toki voit ladata sen iTunesin ilman iPodiakin, ei se mitenkään vaadi iPodin omistamista. Sehän alun perin tehtiinkin musiikkitiedostojen hallintaan ja toistoon, kauan ennen kuin iPod julkaistiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707