Olen tavannut työni puolesta todella mukavan rapunaisen..En ole koskaan uskonut mihinkään kolahduksiin..mut täytyi sanoa että kolahtu tosi kovaa ihan ensihetkestä lähtien..mikä henkinen yhteys..olen kuitenkin 30 v mies eli ei ole ensimmäinen kerta olen naisia tavannut :) Olen aina tullut hyvin juttuun Rapujen kannsa (naiset). Ei ole varmasti turhaan sanottu , että Rapu-härkä on tähtitaivaan paras yhdistelmä..
Rapunainen??
3
1008
Vastaukset
- MasterZeromus
Härkänainen ei tulisi ikimaailmassa kuuloinkaan ja olen Rapu. Ne on niin niskanpäällä kuin saavat miehen ansaan ja se pomotus ei vaan lopu milloinkaan. Hassua tässä on että olen Nousu sekä Kuu merkiltä Härkä mutta kyllä sanon että Neitsyt ja Jouskari ovat meikäläisen makuun valovuosia noita lehmiä kunhan moitteilla on rakenteelliset perusteet, suoruuden taustalla kaksinkertainen ajatteleminen niin kyllä. Skorpparit ja Kalat eivät myöskään ikävä kyllä sovi minulle vaikka ovatkin n.s vedenmerkkejä.
- eräs rapunainen
Niin niin, se onkin ihan eri juttu tulla toimeen Härkä(päisen) naisen kanssa kun ne osaa todella olla ärsyttäviä ja oikeesti jääräpäitä. Mutta Härkämies ja Rapunainen on oiva yhdistelmä...
- MIEEE.....
Olemme olleet yhdessä 15 vuotta..olen rapu. Yhdessä nauraminen, loistavan hellä seksi ja yhdessä tekeminen kantavat meitä eteenpäin vuodesta toiseen. Loistava yhdistelmä..kun muistat ettei kaavoihin liikaa saa kangistua, koska rapu lukee sinua jatkuvasti. Tee yllättäviä tekoja joskus..edes kerran puolessa vuodessa.. Anna mennä vaan..LOISTAVA YHDISTELMÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371