Ruotsalaisen Markku Koparen saama sanoma vuoden 2008 alussa.
Tässä maassa (Ruotsissa) tulee tapahtumaan ravistelua ja tuomio langetetaan kansan syntien tähden ja siksi että minun kansani (uskovat) eivät nuhtele ihmisten synneistä.
Minulla on mitta ja kun se on täysi, minun täytyy tuomita vääryys ja puuttua synnin tekemiseen.
On kyse kahdesta asiasta: abortit ja hallituksen ja valtiopäivien kirkon avulla hyväksymät lait, jotka sallivat samaa sukupuolta olevien avioliiton. Tämä savu on noussut minun eteeni.
Jos minun kansani rukoilee minulta armoa, niin minä tuomitsen silti tämän pahanteon, sillä ihmiset eivät halua kääntyä. Mutta jos minun kansani, joka on kutsuttu minun nimessäni, rukoilee minua, tuomio siirtyy vuoden verran – ei enempää.
Jumala näytti minulle, että tuomio tulee toukokuussa 2012 (jos kristityt rukoilevat, niin toukokuussa 2013): Venäjä hyökkää ilmasta käsin ja valloittaa Kiirunan ja ympäröivät malmikentät. Venäjä tarvitsee niitä sotateollisuuttaan varten.
Kyseessä on nopea operaatio. EU ja NATO protestoivat, mutta eivät uskalla tehdä mitään sen enempää.
Tämä on Jumalan tapa ravisuttaa maata ja tuomita synti sekä herättää nukkuvia kristittyjä.
Markku Koparen sanoma
7
342
Vastaukset
- asasca
Voihan olla, että Venäjä hyökkää samantien Ruotsiin asti kun alkaa Suomeen koohottamaan. Heh ja toisen kerran heh.
- Huhahhhei
ylös kaikki ne joista tuntuu että on nähnyt tuon saman pienin muutoksin jo muutamaan sataan kertaan tällä palstalla. Päivämäärät vain vaihtuu sitä mukaa kun aika kulkee.
- asvasvasv
Olisi kiva, jos jouko pihon omat sivut riittäisivät näille, ja tänne ulostettaisiin aivan uutta tavaraa.
- Huhahhhei
asvasvasv kirjoitti:
Olisi kiva, jos jouko pihon omat sivut riittäisivät näille, ja tänne ulostettaisiin aivan uutta tavaraa.
ovat tulossa ja jokainen palstamillimetri on käytettävä hyväksi :) Eri asia onkin se, millainen vaikutus äänestäjiin moisten juttujuen jatkuvalla suoltamisella on...
- Merkkien seuraaja
Otsikossa jo asia. on tullut niin monta profetiaa parin vuoden sisällä, joitten pitäisi tapahtua viimeistään 2012. Toivoisi jonkun näistä jotka eivät usko profetioihin, alkavan pitää kirjaa ja ilmoittaa harhaan menneet jutut. Tässä Koparen profetiasa tosin on tuo uskovien rukous joka voisi siirtää tapahtumaa vuodella.
Oli niin tai näin niin muutaman vuoden kuluttua tulee monta harhaan mennyttä profetiaa tai sitten todella alkaa tapahtua. Ainakin Herra on varoittanut tänä vuonna ja pitkin maailmaa myrskyillä, paloilla, maanjäristyksillä, tuhkapilvillä, tulvilla ja Meksikonlahdella. Sanotaan nyt että Raamatullinen 7 vuotta on varoituksille hyvä maksimiaika joskaan minulla ei ole tästä mitään profetiaa. Tarkoittaa siis sitä, että 2017 syksyyn saakka tänä vuonna tulleet varoitukset ovat voimassa. Herra minua armahtakoon jos tämä omasta päästäni maalaisjärjellä tuomani aika on väärä.- mielenkiintoakin
että tosi myrskyjen tullessa moni ei ehdi nähdä niitä enää muutaman vuoden kuluttua, enkä tässä tarkoita uskovaisten ylösottoa.
- sitten
mä näin merkillisen unen tai näyn.
Ensin kohosin kuin enkelin siivillä yläilmoihin ja minä pystyin näkemään koko ruotsin samalla kertaa. Katselin ihastuneena kaikkea sitä, mutta yhtäkkiä kuulin äänen joka sanoi, että : " Ruotsia kohtaa suru joka ei lähde vähään aikaan pois Ruotsin yltä."
Sitten näin miten kolme Ruotsin lippua suri puolessa tangossa. Ilma oli viileä ja siellä oli satanut runsaasti. Aurinkokin ikäänkuin yritti lohduttaa säteillään, mutta oli jo iltamyöhä.
Taas kuulin äänen joka muistutti että Ruotsia kohtaa suru.
Havahduin siihen, että huomasin kolme Ruotsin kruunua suremassa samaa surua. Äkisti nuo kolme kruunua muuttui kuningasperheen jäseniksi, niin että yksi kruunu muodostui kahdesta jäsenestä ja se tekee yhteensä neljä kuningasperheen jäsentä.
Olin tulossa jo kotiin kun vilkaisin taakseni, niin näin apean ja murheellisen Ruotsin. Jälleen kuulin sen äänen sanovan, että : " Ruotsia kohtaa suru joka ei lähde vähään aikaan pois Ruotsin yltä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576