U2 lippua ei tullu.

äärettömän pettynyt.

Tilasko kukaan U2.n konserttiin lippua europeteamin verkkokaupan kautta?? Tilasin lipun suoraan U2 kotisivujen kautta ja lippua ei ole tullu. On hyväntekeväisyys lippu joten aikas kallis.
Onko muita ketkä ei ole saanut lippua???? Olen nyt ollut yhteydessä lipun myyjään ja he vierittäävät syyn lipun toimittajan kontoille ja selitykset ovat mitä kummallisimpia. Kirjoitin myös suorfaan U2 promoottorille että heillä lippujen myyjänä sellainen yhteistyö kumppani joka ei pysty toimittamaan lippuja. Onneksi luottokunnan kautta saan rahat takaisin,koko summa maksettu heti tilauksen tehtyäni. elokuus.09. Vahvistuksessa luki lippu toimitetaan viimeistään 13.8 2010 ei tullut jolloin pommittaminen alkoi europe teamin sivuille.
KIVA odottaa pitkään ja sitten ei lempi bändiä näekkään. ÄLKÄÄ koskaan ostako ko firman kautta lippuja!!!!
Oma moka ois vaan pitäny yrittää lippupalvelun kautta....mutta kun monesti jääny ilman lippua ni piti kokeilla jotain muuta reittiä.

1

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zonettaja

Jos ostit Red Zone -lipun, se pitää hakea tapahtumapäivänä Olympiastadionin lippukassalta. Joissakin tapauksissa lippu on saatettu toimittaa, mutta nekin joilla on ko. lippu, joutuvat hakemaan tapahtumapäivänä lippukassalta vielä erillisen rannekkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe