Mistä löytyisi hyvä ja ammattilainen talon suunnittelija. tarkoitus rakentaa omakotitalo pitkästä tavarasta tai kivitalo. lohjalle tai vihtiin.
Suunittelijaa vaille
6
782
Vastaukset
- yks ammattilainen
...laittaa esim. sähköpostiosoite viestiin, niin voisivat kiinnostuneet ammattilaiset - joita tälläkin palstalla on - lähettää yhteystietonsa ilman, että mainostaisivat tällä eikaupallisella palstalla.
- häkä
calaxies@gmail.com
- t
Ota joku jolla on aikaa projektille. Kysy arkkitehdilta montako projektia tekee vuodessa. Jos yli 30, niin sitten sillä on liia kiire kuunnella toivomuksiasi.
- Ajatuksia..
Lisäksi vielä sellainen tarkennus olisi tarpeen, että haetko sellaista suunnittelijaa, joka suunnittelee tilat, huonejärjestyksen yms sekä myös piirtää viralliset kuvat? Aika harva nimittäin osaa hallita kaikki näkökulmat talon suunnitteluun. Itse ensinnäkin hakisin sellaista, joka hallitsee toimivan talopohjan suunnittelun. Eli millaista suunnittelijaa haet?
- häkä
Haen täydellistä rakenne suunnittelijaa talon huone ynm. suunitteluun koska itse en niitä hallitse ja painan duunia rakentamisen ohella.
- Olepa hyvä
"sellaista suunnittelijaa, joka suunnittelee tilat, huonejärjestyksen yms sekä myös piirtää viralliset kuvat? Aika harva nimittäin osaa hallita kaikki näkökulmat talon suunnitteluun. Itse ensinnäkin hakisin sellaista, joka hallitsee toimivan talopohjan suunnittelun."
Pientaloja töikseen suunnitteleva arkkitehti siis.
Niitä löytyy vaikkapa täältä:
http://www.safa.fi/document.php?DOC_ID=327&SEC=a5c371810fb551dcf23e4ca39f0e27d6&SID=1#safa_pientalot2010www.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000