Tyttöystävä..

<3

Noloa, mutta tarvitsen apua.. =(

Elikkä siis.. Oon 15v poika, yläasteella viimeinen vuosi menossa. Rinnakkaisluokalla on eräs tyttö, josta oon todella kiinnostunut. Ollaan tunnettu vähä reilu 3v, ja tunteet tyttöä kohtaan ovat vaan kasvaneet vuosi vuodelta. Muiden kanssa on ollut jotain pientä säätöä mutta tämä.. en pysty sanoin kuvailemaan sitä tunnetta kun tyttö tulee vastaan. Omasta mielestäni tämä on fiksu, kaunis ja luonteeltaan aivan mahtava.

Asutaan n, 7km päässä toisistaan joten harvemmin näen tätä vapaa-ajalla. Koulussa pyörii kokoajan kavereidensa kanssa joten en kehtaa/uskalla mennä puhumaan. Olen kertonut tunteistani tyttöä kohtaan, tosin vain mesessä mutta tyttö ei oikein sano juuta eikä jaata. Vastaukseksi sain kertomani jälkeen "kiva tietää :)", mitä tuosta nyt osaisi päätellä =S

Jostain syystä se vain on niin hankalaa ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä puhumaan tytölle kun tämä on kavereidensa kanssa esim välitunnilla. Mitä teen? =(

5

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qw

.

• repe17

sitten kun sä oot opiskelia niin hommaat opiskelia kortin saat juna linja auto matkat halvemmalla niin meet kun näätsen niin kysy ulos kokeiltu on toimii !!!!

• <3

Njoo kyllähän tässä tälläkin hetkellä kulkemaan pääsen mopo-, ja traktorikortin ansiosta. Nyt vain ongelmana se että en saa selvää tytöstä :(

• :)

TIEDÄN TON TUNTEEN! kun ite olin 15 ja yläaste melkein käyty, mun piti pyytää yhtä tyttöä jonka olin tuntenu 4 vuotta ja olin ihastunu häneen, mutta oli liian myöhäistä kun ajattelin pyytää tämän ulos, muutettiin 80km päähän.............

• XD

MJ ON PARAS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7306
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2269
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37