allekirjoittakaa

heikki mäkelä

7

982

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tfutut

Mikä vittu siinä on niin vaikeeta mennä sinne inttiin. Ei vittu mitä porukkaa...
      Vain ns. Noliferit jättää sen väliin... Menettää arvokasta world of warcraft aikaa jos menee inttiin

• Hehhe2

Siinäpä tyypillinen aivopesty idiootti joka ei osaa käyttää omia aivojaan :D!

• ukfkfdujh

Se on kyllä totta että on naurettavaa kun puhutaan miesten ja naisten välisestä tasa-arvosta, eihän se ole sitä että intti on miehille pakollinen ja naisille vapaaehtoinen.
      lisäksi on totta että koko yleinen asevelvollisuus on täysin vanhentunut ajatus, vuosisatojen takaa jolloin tilanne oli täysin erillainen kuin tänäpäivänä. Suomihan on euroopan ainoita maita missä miesten pakollinen asevelvollisuus on käytössä! Lisäksi luulen että metsässä rämpiminen on aivan hullua touhua intissä koska tulevaisuuden sotaa tuskin käydään talvisodan tapaisissa ympäristöissä. Tulevaisuuden sota on täysin erillainen kun toinen maailmansota, aseet ja teknologia ovat kehittyneet. Suomi on vanhoillinen maa, joten tuskin lähiaikoina ei miesten asepalvelusta tulla muuttamaan. Ennemminkin koulutusta tulisi muuttaa "tulevaisuuden sotaa" vastaavammaksi.
      Vaikka tätä mieltä olen niin tuskin minulla muuta vaihtoehtoa on kuin käydä armeija.

• Ikävä totuus

Onhan sinulla vaihtoehtoja jättää intti, tai sivari käymättä ja ilmaista siten mielipiteesi, mutta olet tyypillinen itsekseen mumisija, menet käskettäessä lauman mukana kuin lammas, pelkäät auktoriteettejä kuten suomalainen mies/poika yleensä. Juuri sinunlaisten velliperseiden takia meillä on pakollinen asevelvollisuus, kun se saadaan pyörimään ilmaiseksi pakkotyöläisillä.

• heikki mäkelä
        Ikävä totuus kirjoitti:

Onhan sinulla vaihtoehtoja jättää intti, tai sivari käymättä ja ilmaista siten mielipiteesi, mutta olet tyypillinen itsekseen mumisija, menet käskettäessä lauman mukana kuin lammas, pelkäät auktoriteettejä kuten suomalainen mies/poika yleensä. Juuri sinunlaisten velliperseiden takia meillä on pakollinen asevelvollisuus, kun se saadaan pyörimään ilmaiseksi pakkotyöläisillä.

sivari= orjuus ihan typerää ettei se ole naisille pakollinen ja pitää olla aika tyhmä ja pihalla mailmanmenosta jos ei tajua ettei suomi sotia voita ja jos oon väärässä mitä järkeä pakottaa sinne jos ei ole halua puolustaa maata?

• njaaataa

Tarkoitin varmaankin täyttä paskaa!! En allekirjoita

• Inttimirri

Samoin! Olen nainen. Ja vielä IHAN vapaasta tahdosta menossa inttiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5434
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      27
      4705
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2691
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2334
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1390
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe