U2 360 ja paskat!

---X

Jos bändi on halvaantunut niin miksi tuollainen lava. Bono hiukan jaksoi liikkua mutta basisiti oli kai naulattu lavaan eikä kitaristissakaan tuntunut juuri virtaa olleen.

Olisivat hyödyntäneet lavan, nyt homma pelattiin skriinillä ja valoilla ja bändi mökötti. Aika laimea oli keikka, valoilotulitus siinä oli pääasia, ilman sitä jengi olisi nukahtanut.

7

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Duraselli

Täytyy tietty muistaa, että erona Madonnaan oli tossa se, että nää kaverit oikeasti soitti musiikkia siinä lavalla "mököttäessään". Ja toki muitakin bändejä on kuultu niin tehneen. En nyt juuri oikein muista kuinka suuri osa Iggy popin soittajista pomppii laulajansa tahdissa..?

Kyykkyhyppely kitaran kanssa käy pitemmän päälle raskaaksi vaikka varmaan personal treinerisi sitä saattaa suositellakin.

• helunaammu

No haluampa nähdä kun sinä viiskymppisenä vedät reilun kahden tunnin liikuntasuorituksen lavalla! Tai ihan missä tahansa Bootcampissa. Ilmoita mulle sitten se päivä kun voin tulla kattomaan. Ainiin, mä taidan ite olla haudassa jo silloin, kun olen itsekin sua ainakin 30 vuotta vanhempi.

• ------------------

Mick Jagger on Bonoa paljon vanhempi ja paljon vetreämmässä kunnossa, Rollareiden keikka oli ilo silmälle, sääli jos Bonon ikäinen mies on jo rapakunnossa ja liikuntakyvytön :(

• aika se vaan jne..
        ------------------ kirjoitti:

Mick Jagger on Bonoa paljon vanhempi ja paljon vetreämmässä kunnossa, Rollareiden keikka oli ilo silmälle, sääli jos Bonon ikäinen mies on jo rapakunnossa ja liikuntakyvytön :(

itellä on selkä paskana ja voin sanoa että ei ole herkkua. rolladeiden muut jätkät ei paljoa liiku ja jaggeria ei jaksa kuunnella sellastä määkimistä on senkin ukkelin laulu.

acdc kin on jo 70 -v eli kohta haudassa.

• leleleleila

Ja sinäkö olit konsertissa? Jep,jep.

Seuraavan keran opettele henkilöiden nimetkin, kun niin asiantunteva olet.

• keski-ikäinen44

Ihan sama mitä ne liikkuu, adam kävi pari kertaa b - katsomolle soittamassa samoin the edge, se riitti mulle.

vastasimme taputuksin.

u2 set on vanhoja ja u2 yleisäkin on suomessa vanhaa, siksi ei kaikki yleisössäkään tehneet muuta kuin mököttäneet.

ehkä fanit italiassa, ransakassa ja espanjassa on vahkompia kuin suomessa.

• metall-leidi

Miksi alkaa aina jokaisen konsertin jälkeen hirmuinen kuoroitkentä ja bändien mollaaminen?
        Eihän U2.n tyyliin ole koskaan kuulunut mikään viuhtominen ei silloinkaan kun kaverit olivat parikymppisiä.
        Bonon kunnossa ei mielestäni ole mitään vikaa, mutta kuten sanoin niin jokainen bändi esiintyy omalla tyylillään.
        The Edge on sympaattisen tuntuinen ja vertailun kestävä hyvä kitaristi. Ja mua on miellyttänyt Adam Claytonin tyylikäs ja vähäeleinen mutta tiukka bassottelu.
        Ja jokaisen stadionin keikan jälkeen alkaa marmatus millaista suomal. yleisö on verrattuna vaikkapa Etelä Euroopan yleisöön.
        Olen nähnyt bändejä muuallakin ja rehellisesti sanottuna jengi joraa ja pitää hauskaa,mutta kyllä sielläkin olen nähnyt osan yleisöstä istuvan rauhassa ja katselevan ja kuuntelevan keikkaa.
        Kyllä vanhan leidi pitää hauskaa, mutta annan muiden nauttia konsertista tavallaan, enkä lähde yleistämään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      319
      8241
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      101
      6493
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      175
      3735
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      77
      2898
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2570
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2533
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2266
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      116
      2188
    9. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196