Telineillä limaillut itseensätyytyväinen ja tekotaiteelinen ja lahjaton rämistäjäporukka sai takapuolellaan jytkeeseen reagoivat klimaksin partaalle.Todellista musiikkia ei koskaan esitetä stadioneilla.Kai muistit heittää alushousut lavalle !
Rytkettä perseenkeikuttajille
5
407
Vastaukset
- Tykkäsin
Noo, ainahan saa olla tykkäämättä siitä mistä muut:
http://www.youtube.com/watch?v=HP2W0LqQwEE
..ja luulla että just se on se juttu..? :D- jjfsljalfjföl
kommentti :) Saako sitaattiasi käyttää vapaasti ;)`?
- soini pressaksi
u2 on naisille. tottahan se on, että niiden musa on ihan paskaa. kait ne itekkin sen tietää. ne keräs vaan rahat suomesta ja nyt ne on ryssälässä ja 2 viikon päästä nuolemassa islameiden persettä istannbulissa.
tyypillisiä demareita, niille taitaa muslimit olla tosi lähellä sydäntä.- metall-leidi
Kelpaa se raha muillekin ja paljon, paljon lahjattomammillekin artisteille.
sellaise pellet jotka aliarvioivat yleisöään, diivailevat eivätkä itse edes tee esittämäänsä musiikkia.
U2:n ukkelit ovat niin sikarikkaita rockareita ettei niiden välttämättä tarvitsisi kiertää tippaakaan.
Konsertti oli hyvä ja ainakin minä sain vastinetta rahalleni. Monelle konserteissa kävijälle niin meillä kuin muualla hyvä rock-konsertti on kesän kohokohta.
Mistä näitä spedejä aina tulee ulkolaiset bändi palstalle lohkasemaan joitakin "kuolemattomia viisauksia", aina kun joku maailman luokan bändi on konsertoinut Suomessa?
Spedeille vaan tiedoksi, että menkää itse ja vetäkää stadionit täyteen ja kerätkää rahaa. - d'ä¨ådå¨dd
metall-leidi kirjoitti:
Kelpaa se raha muillekin ja paljon, paljon lahjattomammillekin artisteille.
sellaise pellet jotka aliarvioivat yleisöään, diivailevat eivätkä itse edes tee esittämäänsä musiikkia.
U2:n ukkelit ovat niin sikarikkaita rockareita ettei niiden välttämättä tarvitsisi kiertää tippaakaan.
Konsertti oli hyvä ja ainakin minä sain vastinetta rahalleni. Monelle konserteissa kävijälle niin meillä kuin muualla hyvä rock-konsertti on kesän kohokohta.
Mistä näitä spedejä aina tulee ulkolaiset bändi palstalle lohkasemaan joitakin "kuolemattomia viisauksia", aina kun joku maailman luokan bändi on konsertoinut Suomessa?
Spedeille vaan tiedoksi, että menkää itse ja vetäkää stadionit täyteen ja kerätkää rahaa.Hyvä oli konsertti. ainut vika ärsytti oli seamnesty paatos walk onissa, mut en ole koskaan muutenkaan pitänyt siitä biisistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575