olisiko kenelläkään hyviä ohjeita, mitä voisi kokeilla nyt ramadanin aikana... erilaisia salaatteja ym...
varsinkin jos pohjois-afrikkalaisten ruokien reseptejä löytyisi, olisin todella kiitollinen :)
Ramadan Mubaarak!
ramadan ajan ruoka
8
829
Vastaukset
- `
- Kinkkukiusaus
-Kinkkusuikalepata
-Sianlihakastike perunamuusi ym,ym - zxdzcx
Sian silavaa ja olutta vain
- berbermorsian
Aamiainenhan koostuu taateleista, hedelma mehusta, harira keitosta (valmiitakin saa jotka maukkaita), kananmunista, ja erilaisista kakuista.
Klikkaa internetista ramadan herkut/ ruoat niin loydat paljon resepteja. Parhain tietenkin kana/ lammas tajine, jos omistaa tajine padan. Ei siina monimutkaisia resepteja ja mausteita tarvitse, vain vahan keittotaitoa ja mielikuvitusta.
Hyvaa ramadan teille!
- Taiah
..reseptejä muutama, jos haluat kokeilla.
Tällä reseptillä olen itse ainakin tehnyt chorbaa ja hyvin on miehelle kelvannut :
http://www.theworldwidegourmet.com/recipes/fish-chorba/
Olen kylläkin laittanut sinne tietenkin harissa ja käyttänyt kalan sijasta monta kertaa kanaa.
Ja tunisialainen tajine :
6 perunaa
reilu kourallinen persijlaa
1 sipuli
3-4 valkosipulin kynttä
oliiviöljyä
harissaa'
kurkumaa
muita mausteita oman maun mukaan
kanaa/kalaa/lihaa kypsennettynä
11 kananmunaa
Kuutioi perunoit pieneksi ja paista öljyssä. Laita vuokaan kaikki aineet ja sekoita keskenään. Lopuksi lisää kananmunat (rakenne rikottu) ja sekoita tasaiseksi . Uunissa 175astetta n tunti. - jaska jokunen
eikös ramadanin aikana vältellä valkosipulia???????????
- Suhina67
Tässä hyviä ohjeita: http://www.chahiatayba.com/recettes
- i like..
taatelit ja kylmä maito..tosi hyvää
- Anonyymi
hei minulla on kosovolainen ystävä ja haluaisin aittaa häntä ramadanin aikana koska hänen ruuanlaittotaitonsa ovat vähän mitä on niin mitä ruokaa voisin tehdä hänelle tottakai teen jotain omia ruokia mutta olisi kiva yllättää hänet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717