parhaat keikat ikinä

i want my mofo

u2 heitti 360 astetta kiertueen parhaat keikat helsingissä, monien mielestä lauantai oli super, mutta ei ollut perjantaissakaan vikaa.

perjantain ja lauantain setit oli niin erillaiset mikä vain tekee hesan keikoista entistä ikimuistosemmat.

http://www.u2gigs.com/show1648.html

7

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • welldoneFinland!

Biisit oli kyllä mahtavia molemmissa! I will follow oli aivan loistava, olin melkeest shokissa kun se jyrähti käyntiin =). Mieletön kipale!!
      Pride, Hold Me....Aivan upeeta! Ja monien valittaessa että keikalla vaan istuttiin : kun yleisöä katsoi aivan lavan vierestä, meno näytti aivan mielettömältä. Ei niitä istujia sieltä huomannut, porukan jammaamisen vaan. Hyvä Suomi!!!
      Magnificent!!

• dfjglkas

Olin molemmilla keikoilla töissä. Kyllä perjantain keikka oli parempi.

• one to remember

ite olin vain perjantaina joten en voi siitä lauantaista sanoa. bändi taisi olla vähän jännittynyt ja haavoittuvaisempi perjantaina, näyttö hajos ja taustanauha katkesi kesken crazyn, mutta hyvinhän se mene .

Kuten yksi ulkomaalainen sanoi oli kuin olisi katsonut elokuvaa. Livenä u2 kuulosti paljon paremmalta kuin dvdltä, ainakin minulle koska en ollut u2 sta kuullut livenä 13 vuoteen sitten kun ne viimeeksi kävi helsingissä

• 97ujlöjöjöjöj
        one to remember kirjoitti:

ite olin vain perjantaina joten en voi siitä lauantaista sanoa. bändi taisi olla vähän jännittynyt ja haavoittuvaisempi perjantaina, näyttö hajos ja taustanauha katkesi kesken crazyn, mutta hyvinhän se mene .

Kuten yksi ulkomaalainen sanoi oli kuin olisi katsonut elokuvaa. Livenä u2 kuulosti paljon paremmalta kuin dvdltä, ainakin minulle koska en ollut u2 sta kuullut livenä 13 vuoteen sitten kun ne viimeeksi kävi helsingissä

vain perjantain keikalla ja odotin keikaa siitä asti kun kuulin U2:n tulevan Suomeen. Keikka oli kuitenkin huomattavasti parempi kuin alkuun kuvittelin. Olin katsellut 360-kiertueen muita keikkoja videoilta ja pelkäsin vähän sellaista läpihuutokeikkaa ja liiallista visuaalisiin efekteihin kiinnittymistä, mutta mitä vielä. Sainkin jotenkin liikuttuneen ja herkän oloisen Bonon. Minusta hän oli läsnä ja jotenkin nöyrä, tunteella mukana. Ehkä nuo alun kommellukset vaikuttivat tunnelmaan ja koska tekninen puoli kusi alusta, otettiin käyttöön musiikin ammattilaisten oikeat lahjat.

• Ei muuta kuin

odotetaan että tulisivat pian takaisin! Elämää suurempia kokemuksia nuo molemmat keikat.

• we see...

en usko että 360 tulee enään helsinkiin, jos vaikka hartwall areenalle 5v päästä, mutta se ei tietty ole sama kuin stadion keikka. Helsingin vanha stadikka oli kuin klubi missä oli 53 000 kuuntelijaa.

• joo ei
        we see... kirjoitti:

en usko että 360 tulee enään helsinkiin, jos vaikka hartwall areenalle 5v päästä, mutta se ei tietty ole sama kuin stadion keikka. Helsingin vanha stadikka oli kuin klubi missä oli 53 000 kuuntelijaa.

tietenkään 360, vaan seuraava kiertue. Täähän pyörii kolmisen vuotta, ei kai sitä samaa ikuisuuksiin jatketa, vaikka kyllä ton mielelläni näkisinkin viidennen kerran =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      317
      8153
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      99
      6389
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3683
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      72
      2569
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2470
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2313
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2186
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      103
      2026
    9. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196