Hevonenkin potkii

loves...

rakkauvesta, sanotaan, mutta pelastetaan me edes palstarakkaus vaikka molemmat sattuu ja tekee kipiää, joskus.

17

363

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GloriaJoy

voisi sallia suloisille hömpille jotka ovat kilttejä ja ihkusti ihastuneita toisiinsa ja silloinkin vain aavistuksenomaisesti.

• G.J.

ihan kaiholla, kun sillo kolme vuotta sitten oli yhellä nettiromanssilla melkein häätunnelmat ja toisella .. huoh vaikka mitä ... oi niitä aikoja ...

• ottaa ohtaan nyt

En mä nyt palstalla rakastelis, mut galleriassa aattelin, vaan nehä on nyt suljettu,,,,,,,voi kiekunan kaakunat.

• ottaa ohtaan nyt

Mennyt multa ohi, nuo aikasemmat kerrat.

Tää ei ole mun päivä. Mikkään ei suju ja viiminen piste oli, että jääkaapissa litran jugurttipurkki oli tullut paksuksi. Avatessa sihahti ja se haju, yäk ja parasta ennen päivänä luki 9.9.2010

• näkyy tulevan joku naamakirjan tapanen systeemi.

• G.J
        minttupuu kirjoitti:

näkyy tulevan joku naamakirjan tapanen systeemi.

ei yhtään kiva ;-((

• piikkiö
        G.J kirjoitti:

ei yhtään kiva ;-((

Ole kivaa,just kun oppii yhren systeemin niin ala opettelemaan toista,vihaan jatkuvii muutoksii.
        Miten vanha ihminen tämmöstä hallitsee,ei yhtään tierä ketä on kavereina kun ehtoolla aukasee koneen.
        Toivottavasti ne on kilttejä eikä kiusaa pikkusta.

• Palstarakkaudet ovat huuhaata ja siinä jos missä hevonen potkaisee persuuksiin oli rakkautta tai ei. Voihan se uudistus nimeltä Minä olla hyväkin kunhan nyt näkee ja ei kai ole pakko kaikkia kaveriksi ottaa pyrkimyksistä huolimatta.

Itse käväisin naamakirjassa joskus tekemässä tunnukset, ei ollut minun heiniäni vaan lähinnä vaikutti typerälle alkaa kirjoitella ihan tuntemattomille "kavereille". Nyt olen onnellisesti unohtanut tunnukseni ja salasanikin ja yhteydet sinnepäin ovat katkenneet. Lienenkö siellä vai en, saisi hevonen potkaista jotta muisti palaisi.

• naamaton.

koko naamakirja,pitääkö tosiaan läpättää kaikkien kanssa mitä sattuu,siinähän se takapuoli leviää ja tukiranka jäykistyy kun istuu vaan netin ääressä tuntitolkulla,pah!

• enkeliduo

Mää olen ollu yli pual vuatta naamakirjas,enkä kertaakaan kirjottanu tuntemattomal.
        Mut sit tääl palstal ei ol ku kaks ihmist kenet tunnen,muut ovat tuiki tuntemattomii.
        Millään tajuu,miten sää voit facebookis kirjottaa tuntemattomal ?
        Paitsi ,joo,jos otat/hyväksyt "kaveriks" tuntemattomii ja siin ei olekka mittää järkee.
        Pelkkien sukulaiste,ystävien ja tuttujen kans on kiva siäl kirjottaa.
        Siäl kaveri on sama ku tääl ystävä.Eli nettituttu :)

• kahvin ystävä
        enkeliduo kirjoitti:

Mää olen ollu yli pual vuatta naamakirjas,enkä kertaakaan kirjottanu tuntemattomal.
        Mut sit tääl palstal ei ol ku kaks ihmist kenet tunnen,muut ovat tuiki tuntemattomii.
        Millään tajuu,miten sää voit facebookis kirjottaa tuntemattomal ?
        Paitsi ,joo,jos otat/hyväksyt "kaveriks" tuntemattomii ja siin ei olekka mittää järkee.
        Pelkkien sukulaiste,ystävien ja tuttujen kans on kiva siäl kirjottaa.
        Siäl kaveri on sama ku tääl ystävä.Eli nettituttu :)

Minullakin on Facebookissa kaikki sukulaiset, vanhat ystävät ja tutut kavereina eikä muita. Moni vanha ystävä on löytänyt minut sieltä ja ottanut yhteyttä, ei tuntemattomat. Täällä suomi 24:ssä kaikki ovat tuiki tuntemattomia.

• RosaLiiin

No, potkiihan se...

Rakkauden puolesta kannattaa aina puhua ja taistella, mutta palstarakkaus on kyllä jotain niin omituista ja lapsellista, että vaikea ymmärtää. Silloin on kyllä elämä virtuaalia, niin virtuaalia jos uskottelee itselleen noin tuontaivaallisia ihmissuhteita. Suorastaan koomiselta tuntuu jos palstarakkauden puolesta rupee itkemään ja anomaan lohdutusta sun muuta ymmärrystä muilta palstalaisilta.
      Palstalla voi mielestäni olla ystävyyttä, rakastumista ja ihastumista mutta oikea rakkaus asuu jossain ihan muualla. Kuka viisikymppinen nyt moisia asioita, siis ihastumisiaan itkee koko kansalle, joo joo. Tai no mikä minä olen tuomitsemaan jos joku haluaa elää moista epätodellista elämää niin eläköön.

Ainahan täällä voi tutustua uusiin ihmisiin ja sitä kautta rakastua mutta jos siinä sitten solmitaan suhteet solmuun niin ei niiden asioiden puinti kuulu muille palstalaisille. Vai onkohan kyse vertaistuesta siinäkin, täällähän voi olla pilvin pimein palstarakastuneita höperöitä, jotka haluavat ymmärtää ja lohduttaa toisiaan.
      Ainahan ihminen tarvitsee ymmärrystä ja lohdutusta.

Tälläisen joka kurkistelee tänne silloin tällöin on tietysti vaikeaa ymmärtää näiden palstojen hienovaraista mikroelämää, varsinkin jos ei ole kirjautunut eikä pyöri gallerioissa yms. Kun nimimerkit ryhtyvät puimaan muilla foorumeilla solmimiaan henkilökohtaisia suhteitaan tälläisellä palstalla täytyy myöntää, että palsta tavallaan kutistuu, tympeys valtaa ja aiheet tulevat jotenkin jonninjoutaviksi.

Voi, että sympatiseeraan ja kaipaan useaa nimimerkkiä tällä palstalla, eräisiin olen suorastaan ihastunut, toivon silti kaikkea hyvää ja lohdullista keskiviikkopäivää kaikille.

• Hellixxi

Tätä palstaa lukiessani ( ketjua), Joku piti säälittävänä palsta rakkautta. Potaskaa sanon minä..
      Löysin nimittäin juuri tältä palstalta, hänet joka vei sydämmeni. Miten onnellinen olin ja kuinka hauskoja hetkiä vietimme viikko, kuukausi, vuosi tolkulla siis " livessä " myöhemmin, mutta se alkoi kuitenkin palstalla.

Jos palsta ihastumista, rakastumista ei olisi tapahtunut, niin sekin onni olisi jäänyt kokematta. Kaiholla ajattelen vieläkin noita aikoja, jotta tätä ei rueta spekuloimaan "Kenenkään jättämisellä eikä jätetyksi tulemisella" oikaisen sen verran asiaa Et syy oli sairaus ja sen myöntäminen, ettei yksinkertaisesti pysty enää normaali-suhteeseen. Katkera totuus joka minun piti itselleni tunnustaa ja sen takia kirjoittelenkin yksinäisenä koneellani tähän vastausta..

• kahvin ystävä

Unelmani on ystävä, jonka pelkästä kädestä pitäminen saisi minut tuntemaan itseni maailman onnekkaimmaksi ihmiseksi.

• Jermuxi tms.

Siis onko joku mennynä niinku rak...siis raksu..siis silleen sekaantumaan toisiinsa, mitä häh!
      Sellainen lirttailu ja kaikenmaailman pehmolälly pois palstoilta...Tappel..siis riite...siis kiivas keskustelu kunniaan.

• 11+3

kummallinen aloitus on, kun jatkuvasti poistuu viestejä.

• +33+

Minunkin ihan asiallinen kommenttini on kadonnut?
        Ei aina jaksa ymmärtää?

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4903
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      659
      4088
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2281
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2047
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1848
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1686
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1431
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1198
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87