Isännöitsijänkö

talutusnuorassa

Paljonko on ilmaan? Kerrostalon (kolmen talon taloyhtiö) piharemontti pohjatöineen (salaojitusta/viemäröinnin uusimista, maanvaihtoa sorakerroksiin, styroxkerrokset, tiivistys, asfaltointi ja autopistokkeet sekä muutama kiveysneliö ulko-ovien seudulle plus muutama neliö multausta) voi maksaa 100 ekua per asuinneliö.

3

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vahingoistavoiviisa

Älkää hyväksykö suinpäin isännöitsijän tuottamaa tarjousta ja urakoitsijaa. Pyytäkää saada nähdä tarjouspyyntöasiakirjat, saadut tarjouspyynnöt ja tarvittaessa kilpailluttakaa uudelleen. Kerro joskus kuinka kävi.

• löysät housuissa jo

Remontti on jo paketissa. Isännöitsijä kertoi minulle, että kiire oli viime syksynä, että saadaan se 10 % valtion apu. Kiireellä saadaan 10 % ja menetetään kymmeniä prosentteja. Siis sata ekua/asuinneliö. Se on hirvittävä summa muutamasta neliöstä maanpinnalla. Yhden rapun asukkaiden maksulappu on 40.000 ekua. Kolmen talon seinien ympärykset ja kaksi parkkialuetta yhteensä neljännesmiljoona.
        En voi kuin vain hämmästellä tätä tyhmyyttä, mitä nykyisissä taloyhtiöiden hallituksissa vallitsee.
        Ei sen vertaa edes älyä, että osaisi pysyä niistä hommista erossa, jos taidot ja äly ei riitä.
        Tämmöisten jälkeen ei voi kuin vain todeta, että monta kertaa halvemmaksi taloyhtiölle tulisi ammattihallitus. Ainakin sen puheenjohtaja.

• JP
        löysät housuissa jo kirjoitti:

Remontti on jo paketissa. Isännöitsijä kertoi minulle, että kiire oli viime syksynä, että saadaan se 10 % valtion apu. Kiireellä saadaan 10 % ja menetetään kymmeniä prosentteja. Siis sata ekua/asuinneliö. Se on hirvittävä summa muutamasta neliöstä maanpinnalla. Yhden rapun asukkaiden maksulappu on 40.000 ekua. Kolmen talon seinien ympärykset ja kaksi parkkialuetta yhteensä neljännesmiljoona.
        En voi kuin vain hämmästellä tätä tyhmyyttä, mitä nykyisissä taloyhtiöiden hallituksissa vallitsee.
        Ei sen vertaa edes älyä, että osaisi pysyä niistä hommista erossa, jos taidot ja äly ei riitä.
        Tämmöisten jälkeen ei voi kuin vain todeta, että monta kertaa halvemmaksi taloyhtiölle tulisi ammattihallitus. Ainakin sen puheenjohtaja.

Olisitte varmaan voineet itse omalla talon talkoillakin tehdä taloyhtiössänne, olisi tullut halvemmaksi ja olisitte päässeet vaikuttamaan saavutettuun lopputulokseenkin vielä parhaalla tavalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7256
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4028
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      56
      3549
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      46
      3062
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2236
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16