Hei,
olen ostamassa Sony Walkmani, itse asiassa kahdesta syytä. Olen jostain palstalta lukenut, että radio siinä on laatutavaraa. Toisaalta, radio juuri on valintakriteerini nro 1. Itse asiassa minulle riittäisi ihan hyvin pelkkä radiovastaanotin, mutta markkinoilla ei oikein ole sellaisia. Joka tapauksessa olen ko. Sonyn jo tilannut ja ostan sen. Mallia en nyt muista. Hintaa kaupassa 89 euroa. Ohnan noita vastaavia muillakin, mutta miten on niiden radiopuoli? Pingitty laadusta? Esim. Philipiä saisi vastaavaa laitetta 69 euroa.
Sony Walkman
1
530
Vastaukset
- joo...
ainakin tämä Sonyn nettisivun tarina on täyttä markkinahuttua:
"Siinä missä muut MP3-soittimet vaativat erillisen radion, WALKMAN®-soittimissa on sisäänrakennettu FM-radio tuomassa vaihtelua musiikin kuunteluun. Integroidun FM-virittimen ansiosta voit helposti hakea suosikkiohjelmiasi ja kuunnella niitä loistavalla äänenlaadulla."
Eiköhän suuressa osassa mp3 -soittimia ole integroitu FM -viritin. Kaikkien näiden mp3 -soittimien radioiden suurin ongelma on niiden olematon antenni jonka takia radiossa esiintyy häiriötä. No, se äänenlaadun loistavuushan on makuasia eikä siitä sovi kiistellä...
Kännykät joiden kuulokejohdossa on mukana myös antennijohto toimii tässä mielessä paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689