Hei!
Onko täällä ketään joka on matkaamassa Helsingistä Istanbulin kautta Antalyaan 6.9.2010
Meillä lento ja olen menossa ensimmäistä kertaa 1-vuotiaan lapseni kanssa kahdestaan.
Jännittää kauheasti vaihto Istanbulissa. Aikaa ei ole kuin tunti ja olen lapsen kanssa liikkeessä kahdestaan.
Jos olet lähdössä samalla lenolla. Voinko saada seuraa sinusta/teistä Istanbulissa. Olen aina niin hukassa siellä, tämä on vasta kolmas kerta siellä vaihtaa konetta!
HELSINKI-ISTANBUL-ANTALYA
annevekiz
1
490
Vastaukset
- Lapin pöllöt
Viime kesänä olin tosin aikuisen mieheni kanssa Lapissa Suomessa Ranuan eläintarhassa Posiolla, lapsiperheitäkin näin; valkoisia jääkarhuja, susia ja ilveksiä; lapin leopardeja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417