Morjes!
Voisiko joku katsoa, että kuka tuon MTA/LPA (meritaisteluasu/laivapalveluspuku) on valmistanut?
Itse olen 1/08 ja olin Niinisalon tykistöprikaatissa vähän aikaa ja sain siirron Upinniemeen ja alokaskauden jälkeen siirron Pansioon ml. Uusimaalle.
Muistan, että olimme viimeinen saapumiserä, joka sai Upinniemessä legendaariset M/62 maastopuvun ja palvelusasuna oli M/91. Niinisalosta sain mukaani M/05, joita ei nähnyt Upinniemessä 2008 kuin kantahenkilökunnalla. Muistan, että M/05 valmisti Imagewear, koska vaatteiden sisällä oli tunnistelaput, joissa firman nimi oli ilmoitettu, mutta unohdin katsoa, että kuka valmistaa MTA:t?
Eli jos joku vain pystyisi niin ilmoittaisi, että kuka valmistaa laivastopuolen tummansiniset meritaisteluasut?
Olisin erittäin kiitollinen! Kyseinen asu oli paras palveluspuku, jota sain koskaan pitää päälläni.
Kuvassa MTA: http://tietokannat.mil.fi/maanvyory09/merivoimat/include/thumbnail.php?id=97&width=640
MTA - Meri Taistelu Asu
TVÄL I/08
1
1063
Vastaukset
- TVÄL I/08
Sainkin jo valmistajan/valmistajat selville. Vuoden joutuu odottamaan, että saako sellaisia ostettu. No hyvää kannattaa odottaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124