Tietääx kukaan mistä sais sellaisia itse rakennettavia Pandora koruja?
Mun kaveri oli ulkomailta ostanut sellasen kaulaketjun, johon se oli ostanut pujotettavia kirjaimia ja näin sai nimensä kaulakoruun. Lisäks sillä on sellaisia tosi näyttäviä lisäpaloja ennen ja jälkeen nimen. Haluaisin vastaavan, mitä vois ajan kanssa alkaa rakentaa mieleisekseen. Tiedän, että aito Pandora maksaa hunajaa, mulle kelpais edullisempi vaihtoehto. Jos jollakulla on tietoa esim. nettikaupasta, olisin huurrrrjaaaan kiitollinen:)
Haluaa Pandoraa...
4
320
Vastaukset
- Heppalaukka1
Muistin oikein eli olin samasta asiasta ollut aikaisemmin lukevinani jostain ja löysin keskustelun:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9225724
Eli sieltä löytyy ainakin joku ostopaikka. - Pantsu fani
Eli Pandora tyylisiä, itsekoottavia koruja löysin itse http://www.korujenmaailma.fi
- Korukaisa
Täällä on aika iso valikoima, eikä mitään rihkamaa. Jos haluaa jotain tiettyä, niin kantsii kysyy, sivuilla on mailiosoite. Mun yks kaveri sai just sellasen ku halus ku kysy. Sai vastauksen nopeesti ja muutamia vaihtoehtojaki kuvineen! Ne on facebookissaki Lumo Products Web Store
www.lumoproducts.com
- MJah
Huutiksessa on myös eri myyjillä myytävänä helmiä, noita ketjuja sekä valmiita korujakin. Olen myös itse ihastunut näihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225254- 254408
- 282561
- 342264
- 372008
- 151938
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194