Netti toimi aiemmin ok mutta jouduin asentamaan Windowsin uusiksi. Pääsin aluksi laittamaan asetukset paikkaan 192.168.0.254 mutta nyt en enää pääse eikä tämä löydä langattomia verkkoja. Osaisiko joku neuvoa?
Wlan ei pelaa
5
413
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Verkkokortin ajurit, onko asennettu?
- voi mättää
Tuossa voi olla ongelmana se, että osoite on C-luokassa, mutta kolmas oktetti on 0.
Tarkista, mitkä ovat työaseman ja wlan-tölkin aliverkkomaskit.
Yleensäkin, tuon nolla-oktetin kanssa voi olla ongelmia, joten ei kannattaisi k'yttää. kyllä aika karmeaa seurattavaa, kun porukat tuon tuostakin joutuu asentelemaan Winukoita uusiksi. Mulla on monta vuotta viimeisimmästä OS X:n uudelleenasennuksesta, ja puhutaan sentään yli kymmenestä koneesta. Mutta jokaisen oma asiahan se on, mihin alistuu.
lukea, mutta en minä ole ikinä joutunut Wintoosaa, jota duunissa käytän, uusiksi asentamaan. En kyllä tätä Ubuntuakaan. Kyllä se on käyttäjät, jotka sössivät koneidensa kanssa. Toisaalta Windows on varmastikin paljon helpompi sössiä solmuun kuin muut.
ThreeMice kirjoitti:
lukea, mutta en minä ole ikinä joutunut Wintoosaa, jota duunissa käytän, uusiksi asentamaan. En kyllä tätä Ubuntuakaan. Kyllä se on käyttäjät, jotka sössivät koneidensa kanssa. Toisaalta Windows on varmastikin paljon helpompi sössiä solmuun kuin muut.
>Toisaalta Windows on varmastikin paljon helpompi sössiä solmuun kuin muut.
Aivan. Jos käytän Windowsia yhtä huoletta kuin muita käyttiksiä, kauankohan käytän. Aivan toisella tavalla on siinä pidettävä kaikkea silmällä, jotta käytössä on toimiva käyttis vielä ensi viikollakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826