Tulossa syksyllä 2010, ei löydy lisätietoa kuin venäjän continentalin sivuilta: http://translate.google.fi/translate?js=y&prev=_t&hl=fi&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http://www.conti-online.com/generator/www/ru/ru/continental/portal/themes/Light_Tires/Winter_LT/ContiIceContact/ContiIceContact-ru,tabNr=.html&sl=ru&tl=fi tossa valmiiksi kuukle kääntäjän läpiajettuna.. Ajattelin ostaa -> saa n.400e 195-60-15r asennettuna
Miksei löydy mistään tietoa???
Continental ContiIceContact
36
6074
Vastaukset
- harmaatuontia?
Kuka myy 400:aan? Noita aletaan eu:n alueella myymään mallinimellä AntiGrip, amerikassa käytetään agressiivisempaa BadContact nimikettä.
- 0000000000000
AntiGripBadContact
pidon vastainenhuono kontakti
sanoisin anti-gripin olevan näistä se "aggressiivisempi", eli voimakkaammin pitoa vastustava :) - renkasmies
0000000000000 kirjoitti:
AntiGripBadContact
pidon vastainenhuono kontakti
sanoisin anti-gripin olevan näistä se "aggressiivisempi", eli voimakkaammin pitoa vastustava :)Mikäköhän on totuus kyseisistä kiekoista? Ei löydy puhelinnumeroa suomen continentaliin mistään?
- ostaja¶
renkasmies kirjoitti:
Mikäköhän on totuus kyseisistä kiekoista? Ei löydy puhelinnumeroa suomen continentaliin mistään?
- renkastaja
ostaja¶ kirjoitti:
http://www.conti-online.com/generator/www/fi/fi/continental/ajoneuvo/teemat/ha_renkaat/talvi/contiicecontact/contiicecontact_fi.html nyt löyttyy tuoltakin jo, tosin ominaisuudet sivun avatessa siellä on joku 5 flash videota, lähtevät latamaan yhtä aikaa ja "plugin" kaatuu...
Kävin muuten hakemassa kyseiset kiekot, mieleenkiintoisesti muotoillut ainakin, lamellit tuntuvat aika "liimaisilta". toivotaan että pitoa ja mukavuutta? löytyy - mondee
renkastaja kirjoitti:
http://www.conti-online.com/generator/www/fi/fi/continental/ajoneuvo/teemat/ha_renkaat/talvi/contiicecontact/contiicecontact_fi.html nyt löyttyy tuoltakin jo, tosin ominaisuudet sivun avatessa siellä on joku 5 flash videota, lähtevät latamaan yhtä aikaa ja "plugin" kaatuu...
Kävin muuten hakemassa kyseiset kiekot, mieleenkiintoisesti muotoillut ainakin, lamellit tuntuvat aika "liimaisilta". toivotaan että pitoa ja mukavuutta? löytyyLienevät taattua conti laatua.
- Contimies
mondee kirjoitti:
Lienevät taattua conti laatua.
Testitulokset seuraavissa alan lehdissä ja veikkaan voittoa.Itse hankin jo kakkosautoon valmiiksi
kun sai edullisesti.Conteilla ajelen kesät talvet ja koskaan ei ole tarvinnut pettyä. - renkastaja
Contimies kirjoitti:
Testitulokset seuraavissa alan lehdissä ja veikkaan voittoa.Itse hankin jo kakkosautoon valmiiksi
kun sai edullisesti.Conteilla ajelen kesät talvet ja koskaan ei ole tarvinnut pettyä.Mulle tosin uusi tuttavuus tämä Continental, mutta nettiä lukiessani epäilen että yllätyn positiivisesti. Kukaan enää halua maksaa "nokian" nimestä satasia ylihintaa, ja conteja kehutaan just sopiviksi suomen "paljaalle" asfaltille. Ei ole "lötköt"
- Pumpulissa kasvanut
renkastaja kirjoitti:
Mulle tosin uusi tuttavuus tämä Continental, mutta nettiä lukiessani epäilen että yllätyn positiivisesti. Kukaan enää halua maksaa "nokian" nimestä satasia ylihintaa, ja conteja kehutaan just sopiviksi suomen "paljaalle" asfaltille. Ei ole "lötköt"
maailman suurimpia rengasvalmistajia ja tunnettu brändi kautta maailman. Suurin osa autojen ensiasennus kesärenkaista on Continentalin. Yksi tunnetuimpia esp laitteiden suunnittelijoita ja valmistajia. Ihme homma jos et ole aiemmin Continetalista kuullut.
- Contimies
Contimies kirjoitti:
Testitulokset seuraavissa alan lehdissä ja veikkaan voittoa.Itse hankin jo kakkosautoon valmiiksi
kun sai edullisesti.Conteilla ajelen kesät talvet ja koskaan ei ole tarvinnut pettyä.Tänään laitoin(poika laittoi)alle ja hiljaiset oli kuivalla asfaltilla jopa kitkamiehelle.
Poika ajelee ensimmäistä talvea ja ilman ajonvakautusta,niin nämä pelaavat varmasti hyvin. Contimies kirjoitti:
Testitulokset seuraavissa alan lehdissä ja veikkaan voittoa.Itse hankin jo kakkosautoon valmiiksi
kun sai edullisesti.Conteilla ajelen kesät talvet ja koskaan ei ole tarvinnut pettyä.continental on aina ollut hyvä rengas on sitten kitka taikka nasta :)
- Contimies
TM testissä 1. Hakkapeliitta 7( 8,4 ) ja 2. Continental Conti Icecontact( 8,3),mutta Conti oli tasaisempi kaikilla
osaalueilla.- ostaa..
Kun ei pärjännyt vertailussa, niin kannattaa suosiolla jättää ostamatta. Jos ominaisuudet ovat vieläpä keskinkertaiset kaikilla parametreillä mitattuna, niin aika tasaisen huono tuote on kyseessä. Testiä näkemättä voisin veikata, että renkaassa on painotettu niitä ominaisuuksia, joita ei usein normaali talvena esiinny. Eli sulaa tietä ja märkää asvalttia.
- mondee
ostaa.. kirjoitti:
Kun ei pärjännyt vertailussa, niin kannattaa suosiolla jättää ostamatta. Jos ominaisuudet ovat vieläpä keskinkertaiset kaikilla parametreillä mitattuna, niin aika tasaisen huono tuote on kyseessä. Testiä näkemättä voisin veikata, että renkaassa on painotettu niitä ominaisuuksia, joita ei usein normaali talvena esiinny. Eli sulaa tietä ja märkää asvalttia.
On muuten hyvä kaikilla pinnoilla ja hiljaisempi kuin nokian.
- Nokian on mitä on
ostaa.. kirjoitti:
Kun ei pärjännyt vertailussa, niin kannattaa suosiolla jättää ostamatta. Jos ominaisuudet ovat vieläpä keskinkertaiset kaikilla parametreillä mitattuna, niin aika tasaisen huono tuote on kyseessä. Testiä näkemättä voisin veikata, että renkaassa on painotettu niitä ominaisuuksia, joita ei usein normaali talvena esiinny. Eli sulaa tietä ja märkää asvalttia.
et tiennyt niin Continental on yksi maailman suurimmista rengasvalmistajista ja toisin kuin Nokian ja Michelin Continentalilla ei ole tehdasta Venäjällä. Merkki on saksalainen ja renkaat tehdään saksassa ja muualla EU:n alueella. Suurin osa autojen ajovakautusjärjestelmistä on automerkissä kuin automerkkissä Continentalin valmistamia ja kehittämiä. Sama koskee myös rengaspaineen valvontajärjestelmiä. Continental testaa renkaita pohjoismaissa ihan samaan tapaan kuin Nokian tai Michelin. Luulisi näiden seikkojen valossa Continentalin osaavan hommansa. Continentalin nastallinen talvirengas on jämäkkä runkoinen ja napakka, hyvä&tarkka ohjattava ja ajettava olosuhteessa kuin olosuhteessa ja aina ollut noita kaikkia. Plussana myös toimiva sulalla sekä paljaalla asfaltilla ja myös miellyttävän hiljainen. Kyllä muutkin osaa huippu talvirenkaita tehdä kuin vain Nokian.
- conti huijaa
Nokian on mitä on kirjoitti:
et tiennyt niin Continental on yksi maailman suurimmista rengasvalmistajista ja toisin kuin Nokian ja Michelin Continentalilla ei ole tehdasta Venäjällä. Merkki on saksalainen ja renkaat tehdään saksassa ja muualla EU:n alueella. Suurin osa autojen ajovakautusjärjestelmistä on automerkissä kuin automerkkissä Continentalin valmistamia ja kehittämiä. Sama koskee myös rengaspaineen valvontajärjestelmiä. Continental testaa renkaita pohjoismaissa ihan samaan tapaan kuin Nokian tai Michelin. Luulisi näiden seikkojen valossa Continentalin osaavan hommansa. Continentalin nastallinen talvirengas on jämäkkä runkoinen ja napakka, hyvä&tarkka ohjattava ja ajettava olosuhteessa kuin olosuhteessa ja aina ollut noita kaikkia. Plussana myös toimiva sulalla sekä paljaalla asfaltilla ja myös miellyttävän hiljainen. Kyllä muutkin osaa huippu talvirenkaita tehdä kuin vain Nokian.
Tiedetään contin resurssit. Heillä on vara jopa valmistaa erikoisrenkaita vertailuihin. Puristetaan sama kulutuspinta, mutta renkaan raaka-aineet poikkeavat kuluttajille myydyistä. Sen vuoksi he pärjäävät vertailuissa.
- Contimies
conti huijaa kirjoitti:
Tiedetään contin resurssit. Heillä on vara jopa valmistaa erikoisrenkaita vertailuihin. Puristetaan sama kulutuspinta, mutta renkaan raaka-aineet poikkeavat kuluttajille myydyistä. Sen vuoksi he pärjäävät vertailuissa.
Vai erikoisrenkaat.No minulla on sitten niitä erikoisrenkaita monta sarjaa ollut jo monta vuotta.
Taidanpa laittaa loton vetämään... - vvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
conti huijaa kirjoitti:
Tiedetään contin resurssit. Heillä on vara jopa valmistaa erikoisrenkaita vertailuihin. Puristetaan sama kulutuspinta, mutta renkaan raaka-aineet poikkeavat kuluttajille myydyistä. Sen vuoksi he pärjäävät vertailuissa.
huijasi joskus vuosia sitten yhdessä TM:n testissä kun Winter Viking 1 tai olisko ollut jo Winter Viking 2 tuli markkinoille. Luuletteko te että se tekisi niin joka vuosi. Merkki X on muka sitten suomalaisen rehellinen ja suoraselkäinen eikä saunota ja syötä, juota, kylvetä median edustajia ja rengastestaajia ja tarjoa vielä jossain kelohonkamökissä timmiä ryssypiparia jotta varmasti saadaan oma merkki ykköseksi.
Tuo uutuus rengas on varmasti hyvä tuote jos vaan jotain edellismallien tiettyjä tuotantoeriä vaivannut nastojen ennenaikainen irtoaminen on saatu eliminoitua. Toki Nokian HKPL 4 ja HKPL 5 sarjalaisissakin on esiintynyt samaa vaivaa muutamissa erissä että nastat ei pysy. - Nokian mies
Nokian on mitä on kirjoitti:
et tiennyt niin Continental on yksi maailman suurimmista rengasvalmistajista ja toisin kuin Nokian ja Michelin Continentalilla ei ole tehdasta Venäjällä. Merkki on saksalainen ja renkaat tehdään saksassa ja muualla EU:n alueella. Suurin osa autojen ajovakautusjärjestelmistä on automerkissä kuin automerkkissä Continentalin valmistamia ja kehittämiä. Sama koskee myös rengaspaineen valvontajärjestelmiä. Continental testaa renkaita pohjoismaissa ihan samaan tapaan kuin Nokian tai Michelin. Luulisi näiden seikkojen valossa Continentalin osaavan hommansa. Continentalin nastallinen talvirengas on jämäkkä runkoinen ja napakka, hyvä&tarkka ohjattava ja ajettava olosuhteessa kuin olosuhteessa ja aina ollut noita kaikkia. Plussana myös toimiva sulalla sekä paljaalla asfaltilla ja myös miellyttävän hiljainen. Kyllä muutkin osaa huippu talvirenkaita tehdä kuin vain Nokian.
Hullu on se, joka ei osta Hakkapeliitta seiskaa, se on ylivoimainen talvirengas. Tehty just meille, ja sivuttaispito parempi kuin millään kilpailijalla. Se on hengelle tärkeä etenkin autoissa joissa ei ole vielä ESP:tä/ESC:tä. Hakkis kestää lisäksi helposti sen 4-5 vuotta, nastat pysyy myös toisin kuin Contissa. Jääpidossa ei mikään voita Hakkapeliittaa, ja myös lumipito paras.
PS. Se ajonvakautusjärjestelmien kingi on muuten Bosch eikä Continental... - Runkkumuna
Nokian mies kirjoitti:
Hullu on se, joka ei osta Hakkapeliitta seiskaa, se on ylivoimainen talvirengas. Tehty just meille, ja sivuttaispito parempi kuin millään kilpailijalla. Se on hengelle tärkeä etenkin autoissa joissa ei ole vielä ESP:tä/ESC:tä. Hakkis kestää lisäksi helposti sen 4-5 vuotta, nastat pysyy myös toisin kuin Contissa. Jääpidossa ei mikään voita Hakkapeliittaa, ja myös lumipito paras.
PS. Se ajonvakautusjärjestelmien kingi on muuten Bosch eikä Continental...Useimmille autoteollisuuden monialakonserni Continental on tuttu lähinnä renkaista. Harvemmat tietävät, että Continental on myös yksi maailman johtavista autoteollisuuden komponentti- ja järjestelmätoimittajista. Elektroniseen jarruttamiseen perustuvien järjestelmien (mm. ESC, ABS, TSC) valmistajana Continental on maailman suurin.
Ai siksikö Bosch on ajonvakuatuksen kingi kun se sattuu tekemään esp-systeemit mersuun ja sulla on varmaankin mersu. Oman ajokokemukseni mukaan takatuuppareista uusissa BMW:ssä on paljon paremmat ESP systeemit ja kehittyyneempi lusitonesto kuin mesessä. - Runkkumuna
Runkkumuna kirjoitti:
Useimmille autoteollisuuden monialakonserni Continental on tuttu lähinnä renkaista. Harvemmat tietävät, että Continental on myös yksi maailman johtavista autoteollisuuden komponentti- ja järjestelmätoimittajista. Elektroniseen jarruttamiseen perustuvien järjestelmien (mm. ESC, ABS, TSC) valmistajana Continental on maailman suurin.
Ai siksikö Bosch on ajonvakuatuksen kingi kun se sattuu tekemään esp-systeemit mersuun ja sulla on varmaankin mersu. Oman ajokokemukseni mukaan takatuuppareista uusissa BMW:ssä on paljon paremmat ESP systeemit ja kehittyyneempi lusitonesto kuin mesessä.on Nokian mieheltä unohtunut että HKPL4 ja HKPL5 sarjoistakin on ropissut nastoja useammassa tuotantoerässä. Itse en maksa ylihintaa jostain Mihailovin ryssälandiassa vääntämistä renkaista jotka eivät tavan kuolevaisella tavallisessa ja järkevässä normaaliajossa ole yhtään sen paremmat kuin Continental, Gislaved, Bridgestone tai Michelin. Lisäksi Nokiat meluaa ja runko on löllerö ja nuljuava. Kiitos ei Nokian!
- pervoerkki
Nokian mies kirjoitti:
Hullu on se, joka ei osta Hakkapeliitta seiskaa, se on ylivoimainen talvirengas. Tehty just meille, ja sivuttaispito parempi kuin millään kilpailijalla. Se on hengelle tärkeä etenkin autoissa joissa ei ole vielä ESP:tä/ESC:tä. Hakkis kestää lisäksi helposti sen 4-5 vuotta, nastat pysyy myös toisin kuin Contissa. Jääpidossa ei mikään voita Hakkapeliittaa, ja myös lumipito paras.
PS. Se ajonvakautusjärjestelmien kingi on muuten Bosch eikä Continental...ja vain todella pälli tyypi ajaa nastarenkailla 4-5v! Nasta ovat lyhentyneet ja painuneet sisään sekä kumi kovaa yms. Ei paljoa auta vaikka olisi kuinka testivoittaja. 2-3 talvea voi ajaa ja sitten uusi satsi alle
- Contimies
Testattu Tuulilasissa ja tasaisessa joukossa sijoitus 4. pisteillä (9)
Voittaja Hakka 7 (9,5) ,Bridgestone ja Pirelli jaettu 2.sija(9 ).
Kummastusta herättää Pirellin menestyminen,vaikka jää- ja lumikokeiden jälkeen yhdestä pyörästä
oli irronnut 42 ja toisesta 62 nastaa!! Eli ei kannata hankkia vaikka sijoitus oli hyvä.- Nokia alas
Hyvin meni Bridgestonen Noranza 2 Evolla, Suomessa tehty (nokian tehtaassa) edullisempi hinta kuin Nokialaisella ei ryssän maassa valmistettu.
- mondee
Nokia alas kirjoitti:
Hyvin meni Bridgestonen Noranza 2 Evolla, Suomessa tehty (nokian tehtaassa) edullisempi hinta kuin Nokialaisella ei ryssän maassa valmistettu.
Hinta/laatu suhteeltaan taitavat olla tämän hetken ykkös nastarenkaat nuo bridgestonet.
- aa
mondee kirjoitti:
Hinta/laatu suhteeltaan taitavat olla tämän hetken ykkös nastarenkaat nuo bridgestonet.
Kyllähän se nokialainen on siinä mielessä rengas, että onhan se musta ja pyöreä (ainakin melkein). Ensimmäisenä talvena pito on kyllä verraten hyvä, toisena samaa luokkaa kesärenkaan kanssa ja kaupan päälle saa aina niin ihanat susilauman ulvontaa muistuttavat rengasäänet. Michelin tai Conti alle jos renkaita on ostamassa. Oli sitten kyse kesä- tai talvikumeista.
- Contia ostamassa.
Kyllä mä ainakin sain rengasliikkeestä Contin esitteen jossa on myös mainittu ContiIceContact.
http://www.conti-online.com/generator/www/fi/fi/continental/ajoneuvo/yleinen/home/index_fi.html
Tuolta löytyy myös.- Continental ContiIce
Terve.
Tänään ostin kyseiset renkaat. 175/65/14, hinta 340e. Paikka Espoo, Suomenoja, isoliike.
Aika erikoinen kuviointi ja hassun muotoiset nastat, niinkuin kaikissa nykyään.
Toivottavasti ovat hyvät, minulle pääasia, kestävyys hiukan sivuseikka, aika ajoissa vaihdan aina uudet renkaat.
Kaverien mielestä liiankin aikaisin, mutta tiedä häntä, en vain halua ajaa kovin kuluneilla renkailla.
Kyllä oli taas valinta vaikeaa, varsinkin kun tänne nettiin eksyy ostopäätöstä harkitsemaan.
Hauskaa syksyä kaikille. - tarkka kakara
Continental ContiIce kirjoitti:
Terve.
Tänään ostin kyseiset renkaat. 175/65/14, hinta 340e. Paikka Espoo, Suomenoja, isoliike.
Aika erikoinen kuviointi ja hassun muotoiset nastat, niinkuin kaikissa nykyään.
Toivottavasti ovat hyvät, minulle pääasia, kestävyys hiukan sivuseikka, aika ajoissa vaihdan aina uudet renkaat.
Kaverien mielestä liiankin aikaisin, mutta tiedä häntä, en vain halua ajaa kovin kuluneilla renkailla.
Kyllä oli taas valinta vaikeaa, varsinkin kun tänne nettiin eksyy ostopäätöstä harkitsemaan.
Hauskaa syksyä kaikille.Omaan silmään koski, kun renkaiden kuvio oli epäsymmetrinen, mutta joka renkaassa sama. En löytänyt mainintaa continentalin sivuilta, onko näissä pyörimissuunnalla merkitystä, mutta luulisi olevan kun toisella puolella kuvio törmää ihan erilailla sohjoon.
- esson veijo
tarkka kakara kirjoitti:
Omaan silmään koski, kun renkaiden kuvio oli epäsymmetrinen, mutta joka renkaassa sama. En löytänyt mainintaa continentalin sivuilta, onko näissä pyörimissuunnalla merkitystä, mutta luulisi olevan kun toisella puolella kuvio törmää ihan erilailla sohjoon.
on merkitty renkaaseen.
- Sergei_
esson veijo kirjoitti:
on merkitty renkaaseen.
Kävin hankkimassa 195.65.15" Continentalin nastarenkaat Helsingin Rengashotellista, myyjä väitti ettei renkaissa ole pyörimissuuntaa ollenkaan merkitty, ainostaan ulkomerkintä? mitä tämä lienee sitten tarkoiittaa? Sikäli oli edullisin mitä kilpailutin kun maksoin alle asennettuna 440euroa..
- Corolla69
Sergei_ kirjoitti:
Kävin hankkimassa 195.65.15" Continentalin nastarenkaat Helsingin Rengashotellista, myyjä väitti ettei renkaissa ole pyörimissuuntaa ollenkaan merkitty, ainostaan ulkomerkintä? mitä tämä lienee sitten tarkoiittaa? Sikäli oli edullisin mitä kilpailutin kun maksoin alle asennettuna 440euroa..
Joo, tähän ois kyllä kiva kuulla vastaus.
Taidan huomenna poiketa liikkeeseen, josta renkaat ostin.
Mikä vastaus toi tollanen on, "renkaaseen on merkitty ulkomerkinta". Ei mulle ainakaan sano mitään. - kumiukkonen
Corolla69 kirjoitti:
Joo, tähän ois kyllä kiva kuulla vastaus.
Taidan huomenna poiketa liikkeeseen, josta renkaat ostin.
Mikä vastaus toi tollanen on, "renkaaseen on merkitty ulkomerkinta". Ei mulle ainakaan sano mitään.....sivu jossa teksti tulee ulkopuolelle.this side outside
Kaikissa renkaissa ei ole ns.pyörimissuunta nuolta,vaan voidaan asentaa molemmin päin..
Sama kuin paketeissa...this side up.
Aika yksinkertaista............ - contiice
kumiukkonen kirjoitti:
....sivu jossa teksti tulee ulkopuolelle.this side outside
Kaikissa renkaissa ei ole ns.pyörimissuunta nuolta,vaan voidaan asentaa molemmin päin..
Sama kuin paketeissa...this side up.
Aika yksinkertaista............Aika yksinkertaista......niinpä, aivot oli narikassa. Puolustuksekseni sanon, että tuo on tuollaista englanti suomea,"renkaaseen on merkitty ulkomerkinta".
Asiaan. Hieman olen näin alkuun olen conteihin, ainakin tälläisessa nollan tienoilla olevissa olosuhteissa hiukka pettynyt.
0 asteisessa tamppaantuneella lumella , parkkis, ei paljon tuntunut pitoa oleven, suti aivan vahingossa, vaikka sellasta pehmeää lumi, kuten nyt on. Huonolta tuntui pito muutenkin. Hiljaiset kyllä. Pehmeät ovat, sen huomasin jo liikkeessä, ja ajattelinkin, että näissä voisi olla hyvät pito ominaisuudet. Mutta toiselta tuntuu.
Ja vaikka muutaman päivän ollut vasta alla, on nämä upeat uuden teknologian neliömalliset nastat muuttaneet kovasti muotoaan. En usko, että ne pysyy sellaisina neliömuotoisina, vaan muokkaantuvat metalli"sakaran tai vastaavan" muotoon.
Mielestäni perinteinen pyöreä nasta oli parempi.
Toivon, että jos vaikka kovemmilla pakkasilla ja kun lunta tulee renkaat näyttäisivät hyvät puolensa - contiice
kumiukkonen kirjoitti:
....sivu jossa teksti tulee ulkopuolelle.this side outside
Kaikissa renkaissa ei ole ns.pyörimissuunta nuolta,vaan voidaan asentaa molemmin päin..
Sama kuin paketeissa...this side up.
Aika yksinkertaista............Aika yksinkertaista......niinpä, aivot oli narikassa. Puolustuksekseni sanon, että tuo on tuollaista englanti suomea,"renkaaseen on merkitty ulkomerkinta".
Asiaan. Hieman olen näin alkuun olen conteihin, ainakin tälläisessa nollan tienoilla olevissa olosuhteissa hiukka pettynyt.
0 asteisessa tamppaantuneella lumella , parkkis, ei paljon tuntunut pitoa oleven, suti aivan vahingossa, vaikka sellasta pehmeää lumi, kuten nyt on. Huonolta tuntui pito muutenkin. Hiljaiset kyllä. Pehmeät ovat, sen huomasin jo liikkeessä, ja ajattelinkin, että näissä voisi olla hyvät pito ominaisuudet. Mutta toiselta tuntuu.
Ja vaikka muutaman päivän ollut vasta alla, on nämä upeat uuden teknologian neliömalliset nastat muuttaneet kovasti muotoaan. En usko, että ne pysyy sellaisina neliömuotoisina, vaan muokkaantuvat metalli"sakaran tai vastaavan" muotoon.
Mielestäni perinteinen pyöreä nasta oli parempi.
Toivon, että jos vaikka kovemmilla pakkasilla ja kun lunta tulee renkaat näyttäisivät hyvät puolensa - APn lanka
contiice kirjoitti:
Aika yksinkertaista......niinpä, aivot oli narikassa. Puolustuksekseni sanon, että tuo on tuollaista englanti suomea,"renkaaseen on merkitty ulkomerkinta".
Asiaan. Hieman olen näin alkuun olen conteihin, ainakin tälläisessa nollan tienoilla olevissa olosuhteissa hiukka pettynyt.
0 asteisessa tamppaantuneella lumella , parkkis, ei paljon tuntunut pitoa oleven, suti aivan vahingossa, vaikka sellasta pehmeää lumi, kuten nyt on. Huonolta tuntui pito muutenkin. Hiljaiset kyllä. Pehmeät ovat, sen huomasin jo liikkeessä, ja ajattelinkin, että näissä voisi olla hyvät pito ominaisuudet. Mutta toiselta tuntuu.
Ja vaikka muutaman päivän ollut vasta alla, on nämä upeat uuden teknologian neliömalliset nastat muuttaneet kovasti muotoaan. En usko, että ne pysyy sellaisina neliömuotoisina, vaan muokkaantuvat metalli"sakaran tai vastaavan" muotoon.
Mielestäni perinteinen pyöreä nasta oli parempi.
Toivon, että jos vaikka kovemmilla pakkasilla ja kun lunta tulee renkaat näyttäisivät hyvät puolensaSisäänajo kumeille? Nokian kumit on ku rälläkkä näihin verrattuna ainaki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144