Olin mieheni kanssa rakentamassa vapaa-ajan paikallemme uutta rakennusta, johon tuli iso uuni. Miehen kaverin yksi tuttu oli muurari,ja saimme hänet muuraamaan tuota uunia. Muurari iski silmänsä minuun, ja alkoi esittää minulle kahden kesken kiristystä, että jos haluatte toimivan ja vetävän uunin, niin minun pitäisi antaa pimppaa hänelle. Olin kauhuissani, enkä pystynyt tuttavuussuhteen vuoksi, enkä myöskään mieheni mustasukkaisuuden vuoksi puhumaan asiasta hänelle. Muurari jatkoi kiristystään..soitteli työpaikalleni jne. Lopulta suostuin hänen vaatimuksiinsa. Saimme vetävän uunin. Ja pakko tunnustaa olin myös kiihottunut lopulta siinä tilanteessa kun se tapahtui. Muurari otti minut niin rajusti, aivan toisin kuin "pehmeämpi" mieheni. Hän ei tiedä asiasta tänäkään päivänä.
Muurarin tekonen
Vetävä uuni
2
992
Vastaukset
- saada...
..milloin mitäkin, ei liene mikää harvinainen tapaus kiristää emännältä pimppiä. Yleensä kiristyksen aiheena oli viinapullo teemalla, jos muuratessa suuta kuivaa, niin uunia lämmittäessä sitten silmiä kirvelee... Jos sitä pulloa ei piippua muuratessa kuulunut, niin muurari sujautti jossain välissä ikkunalasia muurauksen väliin ja uuni ei taatusti vetänyt. No, sillä pullollahan (tai pimpillä sitten..) vika helposti korjaantui, kun muurari käväisi katollla ja pudotti kiven savupiippuun. Aika velikultia!
- hormi
Mitäpä ei nainen tekisi vetävän uunin eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066822- 954241
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463466Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483372- 1793294
- 503289
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242789- 552045
- 341981
- 131684