Heippa. Etsiskelisin lähinnä seuraa, jonka kanssa liikkua jollain tapaa - lenkille, koittamaan jotain uusia lajeja, pelaamaan vaikka sulkapalloa tms. Olen vasta innostunut liikkumisesta enemmän, eikä kuntoni ole huippuluokkaa (jotkin raskaat juoksulenkit siis olisivat minulle vielä ehkä hieman liikaa), mutta ei kai mokoma kohoamaan pääse liikkumatta. Yksinkin tykkään liikuntaa harrastaa, mutta ehkä se olisi mukavaa välillä seurankin kanssa. Tämän hetkisistä kavereistani vaan oikein löydy niin urheilusta kiinnostuneita, niin päätinpä kokeilla tätä kautta.
Kaikkea uutta kiinnostaisi kokeilla, mutta siinä saattaa tulla varat vastaan. Siispä rahatilanteen salliessa olisi mukava käydä koittamassa uusia juttuja. Mutta myös perusliikunnat kuten kävelylenkit sun muu kiinnostavat.
Itse olen 18-vuotias naispuoleinen immeinen, mutta sinun sukupuolesi ja ikäsi eivät ole minulle niin merkityksellisiä. Eihän tuota koskaan tiedä, kenen kanssa sattuu juttu luistamaan ja mitään deittiseuraa taasen en ole etsimässä, niin eivät nuo senkään vuoksi niin merkitse. Olen hieman ujo alkuun, mutta kyllä minä yleensä siitä höpöttäväksi muutun.
Ja Jyväskylästä siis ihmisiä etsin, kuten otsikko kertoo. Yhteyttä voipi ottaa sähköpostiin, joka on annnh123 (at) gmail.com (ja kolme n-kirjainta siis, juu)
Liikuntaseuraa JKL
jkylä
4
821
Vastaukset
moi huomasin viestisi olen myös vailla seuraa esim sulkapalloon mita nyt keksitään t mika
- liikkumaan
Vieläkö aiheen aloittaja on liikuntaseuraa vaille?
- damdidam
Minä olisin vailla liikuntaseuraa. Onko kukaan muu enää?
- Duh
Hep! Minkäslainen liikkuja olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417