Olen suorittanut nyt p-kauden kuljetuspatterissa ja e-koulutus alkaa huomenna... En ole vielä saanut korttia ja 3. inssi-yritys ensi viikon perjantaina luultavasti. Tuntuu erittäin vahvasti siltä, että tämä kuljettajakoulutus ei todellakaan oo mun juttuni ja haluankin hakea siirtoa johonkin numero patteriin. Oli tossa p-kauden viimeisellä viikolla kenttäajoharjoitus-leiri, missä mulle selvisi hyvin ettei tää kuskikoulutus oo mun juttuni. Ja palvelusajalla ei ole mitään väliä, olen ihan mielelläni vaikka sen vuoden. Kysyn siis, että onko enää mitään mahdollisuutta saada siirtoa muihin hommiin vai onko jo liian myöhäistä? Lämärin hommat kiinnostais eniten, mutta periaatteessa mitkä vaan paitsi kuljetushommat kelpaa.
Pikaisia vastauksia kiitos!
Olis kysymys.
se ken apua pyytää..
2
623
Vastaukset
- se ken apua pyytää..
Kenelle pitäisi tästä puhua omassa yksikössä?
Arvostan vastauksianne.- Reservin johtaja..
On se kumma, jos ei tällainen asia ole mennyt kaaliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594