Mukavaa asiakaspalvelutyötä?

aksf

Mietin tässä millaiseen työhön hakisin. Kysyisinkin täältä, että onko olemassa asiakaspalvelutyötä, jossa kohtaa pelkästään mukavia tai ainakin asiallisia ihmisiä? Tuo taitaa olla mahdottomuus, mutta kysynpä nyt kuitenkin...

10

1229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ­

Ei ole

• ,,

EI,EI JA EI!!!!!!!!!!!

• .....

olen itse jotenkin ymmärtänyt, että ruokakaupoissa on ne pahimmat.. Itse olen Sokoksella töissä ja suurimmaksi osaksi kaikki ovat mukavia ja ystävällisiä. Tietysti jokapaikkaan mahtuu niitä mätämuniakin jotka mielummin purkavat pahan olonsa kiukuttelemalla myyjälle..

• lopeta etsiminen

vittumaiset ihmiset valtaavat myös mukavaksi luullut asiakaspalvelutiskit. Vaikka kuinka kivan asian kanssa luulisit työskenteleväsi niin aina sinne joku kusipää tunkee riehumaan jostain olemattomasta aiheesta.

• Purkkiparsa

Lähinnä varmaan sellaiset alat, joissa asiakas on tekemisissä mukavan asian kanssa: matkatoimisto, kampaaja, kosmetologi, korumyyjä, jalkahoitaja, kukkakauppias... Voit ehkä kehitellä ihan oman palvelualasikin, esim. nykyisin on noussut paljon yhden naisen kotipalveluyrityksiä. Uskoisin, että sielläkin asiakas on yleensä iloinen, kun saa siistin ja kuntoon laitetun kodin!

Sille ei tietysti voi mitään, että toisinaan asiakas saattaa olla hankala ja kyllähän asiakaspalvelijallekin voi silloin tällöin sattua virheitä - sellaisiakin, jotka pilaavat asiakkaan päivän. Niistä tilanteista tavallinen täysipäinen ihminen kyllä selviää normaalein vuorovaikutustaidoin!

Ei se työelämässä ole sen kummempaa kuin elämässä yleensäkään: ilman vastoinkäymisiä ei pääse kukaan!

• Virkailijatar

En usko että missään on nykyään helppoa työtä! Lähes joka paikassa vaaditaan esim.tietotekniikkaosaamista.
        Myynti- ym tavoitteet ovat kovat. Tehokkuus tuntuu olevan tärkeintä. Asiakkaat ovat vaativia ja tietoisia oikeuksistaan.

Itse olin pitkään matkatoimistoalalla, eikä se todellakaan ole helppoa työtä! Työ on erittäin monipuolista ja haastavaa. Edustat montaa eri alaa ja päämiestä: lentoyhtiöt, laivayhtiöt, matkanjärjestäjät, vakuutusyhtiöt, hotellit, autovuokraamot jne. Kaikesta pitää tietää. Kaikilla on omat varausjärjestelmät jotka pitää hallita. Asiakkaat toki yleensä ovat hyvällä mielellä:) Toki matkoista myös valitetaan hyvin paljon, kts. kuluttajaviraston sivut.

• jepjepppp

Videovuokraamo.. :)

• Osaajat

Tekninen yritysaspa.

• Boeki

Joku erikoisalan liike varmasti. Askartelukaupat, kirjakaupat, jne. Lähinnä kaikki muut paitsi kuppilat, ravintolat ja ruokakaupat. Ruokakauppa on noista pahin koska jokaisen ihmisen on pakko siellä käydä, siinä sitten kohtaat nistit ja mielisairaat ja muut ihmeet yhden päivän aikana monet kerrat.

• kukkakaupantäti

Kukkakaupassa ei todellakaan ole mukavaa olla töissä, päivästä toiseen pomo hönki niskan takana, asiakkaita ei saanut päästää ovesta ulos ilman että he ostivat jotain ja piti vaikka väkisin myydä asiakkaalle jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      321
      8297
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      101
      6523
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      175
      3755
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      77
      3018
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2630
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2603
    7. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      129
      2371
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2336
    9. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2064
    10. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      28
      1757
    Aihe