Panin hierottaviani

Hierojapanija

Olin aikoinaan keikkamieshierojana eräässä laitoksessa. Siellä oli aika-ajoin himottavia naisia hierottavana, joista tiesin useimpien olevan yksinäisiä. Aloin tehdä rohkeanpuoleisa liikkeitä, ja johdattelin puhetta vähän siihen suuntaan. Jollei hierottava varsinaisesti tuntunut säikähtävän asiaa aloin rohkeammaksi. Eräällekin aloin sitten työntää esille ottamaani mulkkua pyllyväliin, sanoen tätähän sinä oot vailla...et mitään oikeasti masentunut. ...varmuusvälinettä kyllä aina käytettiin.

20

5389

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arska__

Tiätkö mullekki on käyny just samalla tavalla... Kunnes säpsähdin ja tajusin olevani kirjanpidon luennoilla.

• hyhhyh

Arska saatana...keskity opetukseen!

• Unel-moi-ja.
        hyhhyh kirjoitti:

Arska saatana...keskity opetukseen!

aina ku pakara on otillaan, herään kesken kaiken, se unista:)

• Hierojapanija
        Unel-moi-ja. kirjoitti:

aina ku pakara on otillaan, herään kesken kaiken, se unista:)

Ei niitä "hoitoja" nyt niin montaa ollut, muutama kumminkin. Tuommoiset viisikymppiset naiset ovat monesti niin vailla hellyyttä ja puutteessa muutenkin, että heidät on suhteellisen helppo viekoitella. Sitten kun esiintyy luotettavana -- ettei tästä kukaan muu tule koskaan tietämään, ei edes se kotona oleva nahjusmainen ukkokaan, niin naiset ovat sen ottaneet pienenä tuhmana seikkailuna!
        Viiskymppinen nainen on sitäpaitsi melkolailla makoisa! :)

• vanhakin nuortuu...
        Hierojapanija kirjoitti:

Ei niitä "hoitoja" nyt niin montaa ollut, muutama kumminkin. Tuommoiset viisikymppiset naiset ovat monesti niin vailla hellyyttä ja puutteessa muutenkin, että heidät on suhteellisen helppo viekoitella. Sitten kun esiintyy luotettavana -- ettei tästä kukaan muu tule koskaan tietämään, ei edes se kotona oleva nahjusmainen ukkokaan, niin naiset ovat sen ottaneet pienenä tuhmana seikkailuna!
        Viiskymppinen nainen on sitäpaitsi melkolailla makoisa! :)

joita perseeseen panit...

• Hierojapanija
        vanhakin nuortuu... kirjoitti:

joita perseeseen panit...

Luuletko minun houraavan?! Sitäpaitsi en ole miesten perään...vaan 80% hetero.

• ploploplplli
        Hierojapanija kirjoitti:

Luuletko minun houraavan?! Sitäpaitsi en ole miesten perään...vaan 80% hetero.

20% ?

• Hierojapanija
        ploploplplli kirjoitti:

20% ?

No, 20% prosenttia minussa on homoseksuellia, mutta olen tullut huomaamaan, että sen vertanen on vain hyväksi suhteessa naisiin. He tykkäävät, että mies osaa eläytyä myös naisen ajatusmaailmaan olematta kuitenkaan liian naismainen. :)

• Kantri-Jyri
        Hierojapanija kirjoitti:

No, 20% prosenttia minussa on homoseksuellia, mutta olen tullut huomaamaan, että sen vertanen on vain hyväksi suhteessa naisiin. He tykkäävät, että mies osaa eläytyä myös naisen ajatusmaailmaan olematta kuitenkaan liian naismainen. :)

Molskis ja loiskis. Vesipää oli kerran homoseksualistina.

• mmmmmhhhh

Oletkin ollut aikamoinen .... nammm ..... harmi ettet enään tee kotikäyntejä.....

• jkljlkjlj

Hyi inhottavaa! Hyi häpeä! Inhottaa tuollaiset ihmiset jotka hyväksi käyttävät toisten herkkyyttä. Menee naisena luottamus. Epäilinkin tuollaista. Enkä käy mies hierojilla. Hyi! Käyn vain nais hierojalla niin ei tarvitse ajatellakkaan hieromiseen liittyvän mitään seksuaalista.

• lirputilirputi...

jos hierojanainen onkin lepsu??

• ---

Yksinäisille?

• ..........

Minulla taasen naishieroja otti kaluni tissien väliin ja hieroi tisseillä, jonkin ajan kuluttua hän alkoi imemään kaluani ja otti lastin suuhun asti. Nyt moni tietysti ajatelee, että ollut thai hieroja, ei ollut vaan aivan perinteinen Suomalainen nainen.

• Hierojapanija

Nyt mie en kyllä usko..kerro enemmän yksityiskohtia. Minun tositarinani oli paljon uskottavampi.

• ....................
        Hierojapanija kirjoitti:

Nyt mie en kyllä usko..kerro enemmän yksityiskohtia. Minun tositarinani oli paljon uskottavampi.

..jos mä niin tekisin, niin kohta sä tietäsit kuka, teillä on kuitenkin ne piirit hyvin pienet. Koska sain niin hyvää palvelua ja olen herrasmies, niin en toiselle aiheuta harmeja.

• hierojapanija

olevani 80% homoseksuaalimies

• kipeät hartiat

Tämä on ihan tosi, varmaankin muillakin panijoilla

• Hultahan se

No terve, vihdoinkin selvisi tämäkin asia. Minua on tapahtuneesta saakka kiusannut arvoitus miksi väitit minun olevan mehupilliä vailla. En minä nyt sentään hampaaton mummo ole vaikka muut paikat onkin rupsahtaneet.

• j k

vai nin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5130
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      513
      1689
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe