Moikka. Pitäisi hommata näytönohjain joka pyörittäisi hyvin starcraft kakkosta. Tällaiset ovat käytännön minimivaatimukset:
- 512 MB NVIDIA® GeForce® 8800 GTX or ATI Radeon® HD 3870 or better
Pci-e paikkaan lykkään tulevan näyttikseni. Mistähän saisi suht halvalla riittävän hyvän näyttiksen? Ei huvittaisi mitään 160 euroa kuitenkaan maksaa, mutta silti pitäisi laatua saada :D
Ja ennenkaikkea tarvitsisin TARKKOJA malleja ja tarkkoja urleja joista katsoa, ei mitään sinnepäin suuntaa antavia neuvoja, koska olen niin käsi näissä asioissa :)
Thanks
starcraft 2
5
393
Vastaukset
No HD5770 voisi olla ihan kiva sen puolesta, ettei tarvinne miettiä uutta virtalähdettä eikä käyttää kuulosuojaimia tahi kuulokkeita KOVALLA: ; )
http://www.tietokonekauppa.fi/tuotetiedot.php?koodi=25353
Aika lähellä tuota mainitsemaasi 160:n haamurajaa, jota et huviksesi maksaisi, mutta toisaalta vaatimuksetkin ovat aika kovat: GF8800GTX on edelleen kova sana, jos niitä jostain saisi. Toisaalta minimivaatimukset juuri ja juuri täyttävällä koneella se pelaaminen olisi kyllä aika ankeata, josta tilanteesta se HD5770 budjetin rajoissa pelastanee.- peli..
jos minimi on 8800 GTX, tuohan jyrää valtaosan näyttiksistä. Jättäisin mokoman pelin hyllyyn ja odottaisin parempia aikoja.
- 11+6
Marraskuussa tulee uudet AMD:n 6000-sarjan näyttikset jolloin myyntipalstat töyttyvät 5000-sarjan korteista. Odottaisin siis tuota ja hillottaisin edullisesti juuri 5770n tai 5850n.
- 3dmax
Itsellä jauhaa 5970 2gikan ddr5 muistil :D ei pätki. Tosin konekin on ihan uusi, lähinnä kyllä työ käyttöön. Eli kyllä pelaamiseen vähempikin riittää :D
Itse ihmettelen tuota kun moni sanoo että näyttis pitää kovaa meteliä jos on tehokas. Itsellä ainakin on hiljainen kuin mikä, vähän hyrähtää käynnistettäessä. Toki kotelon valintakin vaikuttaa äänen eristykseen :D
Huuto.netistä vois kanssa saada edullisesti jonkun riittävän mallin. 3dmax kirjoitti:
Itsellä jauhaa 5970 2gikan ddr5 muistil :D ei pätki. Tosin konekin on ihan uusi, lähinnä kyllä työ käyttöön. Eli kyllä pelaamiseen vähempikin riittää :D
Itse ihmettelen tuota kun moni sanoo että näyttis pitää kovaa meteliä jos on tehokas. Itsellä ainakin on hiljainen kuin mikä, vähän hyrähtää käynnistettäessä. Toki kotelon valintakin vaikuttaa äänen eristykseen :D
Huuto.netistä vois kanssa saada edullisesti jonkun riittävän mallin.HD5970 on itse asiassa melko äänekäs näytönohjain: kiusaapa sitä hetki FurMarkilla, niin kuulet kyllä sen läsnäolon. ; )
http://www.ozone3d.net/benchmarks/fur/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594