starcraft 2

kettukettttt

Moikka. Pitäisi hommata näytönohjain joka pyörittäisi hyvin starcraft kakkosta. Tällaiset ovat käytännön minimivaatimukset:

- 512 MB NVIDIA® GeForce® 8800 GTX or ATI Radeon® HD 3870 or better

Pci-e paikkaan lykkään tulevan näyttikseni. Mistähän saisi suht halvalla riittävän hyvän näyttiksen? Ei huvittaisi mitään 160 euroa kuitenkaan maksaa, mutta silti pitäisi laatua saada :D

Ja ennenkaikkea tarvitsisin TARKKOJA malleja ja tarkkoja urleja joista katsoa, ei mitään sinnepäin suuntaa antavia neuvoja, koska olen niin käsi näissä asioissa :)

Thanks

5

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No HD5770 voisi olla ihan kiva sen puolesta, ettei tarvinne miettiä uutta virtalähdettä eikä käyttää kuulosuojaimia tahi kuulokkeita KOVALLA: ; )

http://www.tietokonekauppa.fi/tuotetiedot.php?koodi=25353

Aika lähellä tuota mainitsemaasi 160:n haamurajaa, jota et huviksesi maksaisi, mutta toisaalta vaatimuksetkin ovat aika kovat: GF8800GTX on edelleen kova sana, jos niitä jostain saisi. Toisaalta minimivaatimukset juuri ja juuri täyttävällä koneella se pelaaminen olisi kyllä aika ankeata, josta tilanteesta se HD5770 budjetin rajoissa pelastanee.

• peli..

jos minimi on 8800 GTX, tuohan jyrää valtaosan näyttiksistä. Jättäisin mokoman pelin hyllyyn ja odottaisin parempia aikoja.

• 11+6

Marraskuussa tulee uudet AMD:n 6000-sarjan näyttikset jolloin myyntipalstat töyttyvät 5000-sarjan korteista. Odottaisin siis tuota ja hillottaisin edullisesti juuri 5770n tai 5850n.

• 3dmax

Itsellä jauhaa 5970 2gikan ddr5 muistil :D ei pätki. Tosin konekin on ihan uusi, lähinnä kyllä työ käyttöön. Eli kyllä pelaamiseen vähempikin riittää :D

Itse ihmettelen tuota kun moni sanoo että näyttis pitää kovaa meteliä jos on tehokas. Itsellä ainakin on hiljainen kuin mikä, vähän hyrähtää käynnistettäessä. Toki kotelon valintakin vaikuttaa äänen eristykseen :D

Huuto.netistä vois kanssa saada edullisesti jonkun riittävän mallin.

• 3dmax kirjoitti:

Itsellä jauhaa 5970 2gikan ddr5 muistil :D ei pätki. Tosin konekin on ihan uusi, lähinnä kyllä työ käyttöön. Eli kyllä pelaamiseen vähempikin riittää :D

Itse ihmettelen tuota kun moni sanoo että näyttis pitää kovaa meteliä jos on tehokas. Itsellä ainakin on hiljainen kuin mikä, vähän hyrähtää käynnistettäessä. Toki kotelon valintakin vaikuttaa äänen eristykseen :D

Huuto.netistä vois kanssa saada edullisesti jonkun riittävän mallin.

HD5970 on itse asiassa melko äänekäs näytönohjain: kiusaapa sitä hetki FurMarkilla, niin kuulet kyllä sen läsnäolon. ; )

http://www.ozone3d.net/benchmarks/fur/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5203
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2954
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2058
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1842
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe