Jos Wippies:n sähköpostin salasana on unohtunut, niin mikä on helpoin tapa saada uusi salasana ?
Wippies ja unohtunut salasana
5
2077
Vastaukset
- kugdRfKq0D
Lähettävät salasanan siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit tiliä luodessa.
- kirsi 75
joo tuokin tiedetään mutta mistä saa uuden salasanan kun ei oo kun wippies ainut sähköposti jota ei saa nimenomaan auki kun olen salasanan hukannu
- et mistään
kirsi 75 kirjoitti:
joo tuokin tiedetään mutta mistä saa uuden salasanan kun ei oo kun wippies ainut sähköposti jota ei saa nimenomaan auki kun olen salasanan hukannu
Et saa mistään uutta salasanaa, ikävä kyllä. Se on noiden anonyymien sähköpostien huono puoli että jos hukkaat salasanasi, se posti on sitten mennyttä.
- wip
Muistatko MyWippies-hallintasivun tunnuksia? Sieltä itse pääsin vaihtamaan salasanani viime kuussa.
- 19matukka75
Wippies sähköpostin salasana unohtunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225264- 254458
- 282571
- 342274
- 372018
- 151948
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211287Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194