Jos Wippies:n sähköpostin salasana on unohtunut, niin mikä on helpoin tapa saada uusi salasana ?
Wippies ja unohtunut salasana
5
2026
Vastaukset
- kugdRfKq0D
Lähettävät salasanan siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit tiliä luodessa.
- kirsi 75
joo tuokin tiedetään mutta mistä saa uuden salasanan kun ei oo kun wippies ainut sähköposti jota ei saa nimenomaan auki kun olen salasanan hukannu
- et mistään
kirsi 75 kirjoitti:
joo tuokin tiedetään mutta mistä saa uuden salasanan kun ei oo kun wippies ainut sähköposti jota ei saa nimenomaan auki kun olen salasanan hukannu
Et saa mistään uutta salasanaa, ikävä kyllä. Se on noiden anonyymien sähköpostien huono puoli että jos hukkaat salasanasi, se posti on sitten mennyttä.
- wip
Muistatko MyWippies-hallintasivun tunnuksia? Sieltä itse pääsin vaihtamaan salasanani viime kuussa.
- 19matukka75
Wippies sähköpostin salasana unohtunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748