Turman kukka onko kukaan lukenut kyseistä fantasia kirjaa voisiko joku kertoa henkilöistä ja juonesta kiitos etukäteen!
Turman kukka
minä
2
451
Vastaukset
- Kookkari
Olen lukenut kirjan ja koko sarjan. Perus lasten fantasiaa. Ei mitenkään järisyttävä kirja.
Päähenkilöinä ovat Mirik ja Anisa. Siitä on niin kauan kun luin kirjan etten muista kunnolla juonta. Mene Googleen ja laita hakusanaksi Turmakukka. Sieltä varmasti tulee linkkejä, jossa on juoni.
Henkilökuvaukset eivät ole mielestäni hyviä. Kaksi lasta lähtee kukistamaan pahaa. Ei mitään luonteista eikä muusta. Pelkkä juoni, joka ei ole edes sekään hyvä. Tämä on vain minun mielipiteeni. Sinun kannattaisi lukea kirja niin saat parempaa tietoa.- Anonyymi
kiitos kommentista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429