Upeimmatkin komistukset on sikoja. Esim. Rooney ja Woods ovat hyviä esimerkkejä miehistä, jotka salaavat
sikailunsa ja tulevat sitten ilmi. Tuskin on miestä, joka ei haksahtaisi vieraisiin, kun tilanne sallii. Ns. hyvät
isät ovat usein netillä vonkaamassa, kun kukaan ei ole katsomassa perään.
Kaikki miehet on sikoja
8
755
Vastaukset
- Tavallinen mies
En ymmärrä miksi te naiset kuolaatte näiden itseään täynnä olevien kusipää miesten perään. Opiskelupiireissäkin nämä narsisti miehet ja potentiaaliset vaimonhakkaajat saavat kaiken huomion. Sitten tälläinen mukava kiltti herrasmies, joka olisi uskollinen mies naiselleen, eikä mielessä edes kävisikään valittunsa pettäminen, niin häntä kohdellaan kuin ruttoa
- jortikkaaaaa
Miten yhteiselon peruste on sukupuolielimien käyttö ? Ei tuollaiseen perustu kenenkään parisuhde .
- MiettiväMies
Olen mies ja en ymmärrä tuota yleistämistä, toisaalta tuon lausahduksen kuulee usein (toki naisista kuulee usein samanlaisia lausahduksia).
Itse en halua sitoutua kuin "rakastavaiset", kaverit ja ystävät ovat ainoita joihin tykkään sitoutua. Sitoutuminen yhteen ihmiseen (ei saa olla toista samanlaista) tuntuu tilanteelta josta ei pääse pois tai saa tarpeeksi omaa tilaa ja rauhaa, tuntuu jotenki "pakolta".
Tykkään seksistä naisten kanssa, kaikki rakastelukumppanit ovat olleet tietoisia alusta-alkaen että näkeminen jää yhteen kertaan TAI voidaan olla jatkossa kavereita, naista en uskalla päästää enää ystäväksi asti. Yleensä touhu jää siihen yhteen kertaan, se ei minua haittaa.
En siis halua sitoutua, teen asian selväksi jokaiselle. En kuitenkaan koe olevani "sika", mutta olenko sitä sitten?- tau*
parempi olis että pysyisit naisista erossa kokonaan. Tuollaista käytöstä kukaan nainen ei toivo/halua.
- Sulevihillevi
Jumalan kanta homoseksuaalisuuteen
3 Moos 18: Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys. Älkää saastuttako itseänne millään näistä, sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne. Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa. Sentähden noudattakaa minun käskyjäni ja säädöksiäni älkääkä mitään näistä kauhistuksista tehkö, älköön maassa syntynyt älköönkä muukalainen, joka asuu teidän keskellänne- sillä kaikkia näitä kauhistuksia ovat tehneet tämän maan asukkaat, jotka olivat ennen teitä, niin että maa tuli saastaiseksi- ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niinkuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä. Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.. Sentähden noudattakaa minun määräyksiäni, ettette seuraisi niitä kauhistavia tapoja, joita on seurattu ennen teitä, ettekä saastuttaisi itseänne niillä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne." - SexbombYeahhh
Niin ollaanki, joten pidä turpas kii ja painu takas keittiöön siitä.
- Agda Pero
Ihminen on moniavioinen. Ei se miksikään nipottamalla muutu.
- rroleal1
SIAT MIEHIÄ FASJSjJjadasjjdjasdadasasa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738