Mikä on miehiään jobbari Stefan Busse?Voiko hänen sanomisiinsa luottaa nauton tuonnin suhteen,eli kertooko hän kaikki tiedot ostajalle välittämästään autosta,vai unohtuuko jotain sanomatta?Toivottavasti hän ei itse laita viestiä,jossa kehuu toimintaansa.
auton maahantuonti
drtngs
3
594
Vastaukset
- -----
luotettava ja mukava kaveri.kertoo auliisti kaikki tiedot autosta.itse olen ostanut busselta useita autoja ja aina on ollut just sellaisia kun on sovittu.
- HALIKKO
KATSOHAN N.46 SIVUA SITTEN,MITÄ ASIAKKAAT HÄNESTÄ SANOVAT.JUTUT OVAT HIUKAN RISTIRIIDASSA Y.O.VASTAUKSEN KANSSA.ON HYVÄ KUN KEHUU ITSE ITSEÄÄN.
- Anonyymi
Yhden auton mr. Busse meille toi ja oli tuote juuri sitä mitä pitikin olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254358
- 272471
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174