(Minulla on Creativen Zen Stone plus) Melkein vuoden vanhana näyttö pikkuhiljaa pimeni, oli aina himmeämpi joka käynnistyskerralla, muuten toimii ihan entisellä tavalla. Mikä näytön pimensi, ja miten sen saisi korjattua? Tai pitäisikö viedä jonnekkin korjattavaksi? Minne?
Kiitos etukäteen
mp3:n näyttö pimeni
Minä vaan
2
280
Vastaukset
- Paina resetistä
Paina resetistä, mutta lataa sitä ennen akku. Olet varmaankin ainutkertainen poikkeus: yleensä creative vetää kaikki kirkkaudet niin tappiin että, välillä ei auta vaikka painelisi mistä.
- Minä vaan
Latasin akun ja sitten painoin resetistä. Mitään ei tapahtunut, näyttö ei toimi edelleenkään, eikä tiedostot poistuneet (eikös resetin pitäisikin poistaa ne?). Kokeilin painaa resettiä kun mp3 oli päällä ja se se sammui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista655416- 954934
- 524125
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494016- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283628- 423345
- 522849
- 422427