olin eilen Ozzya katsomassa ja sehän oli hyvässä vireessä, mutta yleisöstä valitan.
Jos haluaa tanssia, ostaa sitten kenttälipun.
Mitä ###ttiä ajatteli ne tyypit, jotka nousi istumapaikalla seisomaan niin että häiritsi monen takana istuvan näkyvyyttä. on eri asia nousta osoittamaan suosiota hetkeksi, kuin heilua tanssimassa.
kelatkaa ruma haiseva läskinperse nenän edessä heilumassa. ei myöskään ole kivaa jos polvi potkii takaraivoon. yksi yli-ikäinen pissis pyöritti käsilaukkuaan kuin moukaria. lisäksi vieressä istui humalainen n. 50-vuotias äijä joka häiritsi ja yritti vetää kiikareita kaulastani niin että hihna kuristi kaulaa! en voinut olla siinä ja sanoin paikannäyttäjälle, joka sitten neuvoi että voin mennä varapaikalle, joka sitten olikin parempi kuin edellinen.
Rakastan live keikkoja mutten jaksaisi katsella känniurpoja, mutta ei kai sitä viinanmyyntiäkään voi kieltääkään, kun on hyvää bisnestä ja suurin osa käyttäytyy ok.
heilujat ärsytti
3
393
Vastaukset
- zeemanni
Olen niin samaa mieltä, aikoinani avauduin samasta asiasta rammsteinin keikan jälkeen. Osakseen saa vaan v...ilua, eli nyky apina on niin itsekäs, ettei sillä ole mitään väliä jos haluaa olla itsekäs apina, tämä rinnastus ei kyllä tee oikeutta apinoille, mutta menköön kielikuvana. Seisoskelu istuma katsomoissa on niin moukkamaista käytöstä kun vaan voi olla. Sille ei valitettavasti voi näköjään mitään. Tämä yhteiskunta kuin on niin holhoova, eikö voisi perustella istumisvaadetta vaikka putoamisvaaralla tai jotain.
Ozzy oli joo hyvässä vedossa, mulla kävi tällä kertaa tuuri kun kerrankin ei ollut patsastelijoita edessä.- Ossitäti
Mutta kuka katsoo/kuuntelee/fiilistelee keikan istualtaan..?
- 16+12
Oon lukenu zeemannin juttuja aikasemminkin. Kyllä teitä urpoja riittää! Minä aion jatkossakin seistä katsomossa(jos siis en saa kenttälippua!!) jos menen katsomaan jotain rockbändiä, esim gunnarit/metallica. Eri asia se on sitten mennä katsomaan esim the wall liveä... Silloin kuuluu istua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058