om ni, precis som jag, är jätteförtjusta i böcker (som inte tycks gå att köpa någonstans - inte ens i akademen) så gå till http://www.adlibris.com/fi/ , och sök böcker därifrån. Vanliga pocketböcker på svenska kostar där typ 3.90 € och urvalet är enormt :) Ahh, jag är kär.
Bara som tips.
tips för alla som älskar böcker!
-->
2
489
Vastaukset
- USH!
Paperbacks alias pocketböcker bränner bäst.
- Iida07
Bästa böckerna tycker jag man hittar på loppis.Man måste förstås gå ofta och så gäller det att rota förstås.Bästa loppisar är typ Frälsis och andra välgörenhetsloppisar.Man kan hitta jättebilliga böcker för nån euro bara.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187498Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746331- 955214
- 524535
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494236- 2274111
- 444005
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283908- 573045
- 482566