Mitä vappuna tehdään..? No itse aion aloittaa vapun juhlimisen tänään klo 16.00 kun lähdetään 100km automatkalle kohti kesäasuntoa. Kaveriporukalla mennään, ja itse en autoa tällä reissulla aja! Tarkoitus olisi alkaa nauttimaan alkoholia jo autossa ja olla nuppi turvoksissa vielä huominen päivä. Mökillä sitte grillaillaan, saunotaan ja juopotellaan. Huomenna käväistään kaupungilla terasseilla ja vapputorilla. On muuten eka vappu vuosiin, kun ei pueta haalareita päälle; valmistuin jo :)
Harmi, että perille päästään tänään vasta kun Ruotsi-Suomi matsi on jo lopuillaan...
Miten te muut aiotte vapun viettää...? -Hauskaa vappua kaikille!
viinaa naamaan
2
540
Vastaukset
- Vappu_tuulella
Mä lähen tossa viiden aikoihin vappubileisiin,jossa viinaa ei säästellä... Hiukset on tietty jo värjätty vihreiks... =D
Huomenna sitte nukutaa kovassa darrassa ja myöhemmi lähetään vetämään parit siiderit... ;-)
Toivottavasti ei tuu alkoholimyrkytystä ku siitä nii varotellaan...Ite oon vast 17.... HUPAISAA VAPPUU KAIKILLE!!!! *puhaltaa serpentiiniä kaikkien päälle ja puhaltaa torveen* - Ibu
aloitin jo klo. 13.00!
4 hulinavappua takana, nyt aion(?) pysyä
visusti kaukana kaupungeista mutta lärvään
silti, kun on jäänyt niin vähiin ettei
enää edes muista mitä krapula on.
Vappua vaan, älkää häiritkö viranomaisia ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017564Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne815925Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1523504Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321947Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1881846- 441464
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san161452- 351436
- 221421
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan641384