Miten saan tehtyä/tallennettua Word tiedoston dotiksi mallipohjaksi?()
Word 2003 ja *.dot
5
553
Vastaukset
- ddfgfgghhg
tee ensin se dokumentti millainen haluat...
sitten tiedosto -> tallenna nimellä (anna nimi) johonkin kansioon
ja valitse tiedostopäätteeksi se .dot
Kun haluat sitä käyttää niin avaa se malli ja tee pieni muutos ja tallenna normaalina word dokuna ja muokkaa sitten lisää...
tämänkin vinkin tarjosi linux käyttäjä...- Dynaflow
Mutta kun mulla ei ole sellaista valintaa, että voisin tallentaa sen dokumentin *.dotiksi.
Mikä tässä nyt on vikana? Mulla löytyy vaan vaihtoehtoisesti tallenna rtf, teksti, web-sivu ym ym, mutta ei dottia?! - ?
Dynaflow kirjoitti:
Mutta kun mulla ei ole sellaista valintaa, että voisin tallentaa sen dokumentin *.dotiksi.
Mikä tässä nyt on vikana? Mulla löytyy vaan vaihtoehtoisesti tallenna rtf, teksti, web-sivu ym ym, mutta ei dottia?!entäs onko vaihtoehto asiakirjamalli
- Dynaflow
? kirjoitti:
entäs onko vaihtoehto asiakirjamalli
Joo löytyy sellainen. Sekö on se "oikea" mallipohja Word 2003:ssa?
- luulisin.
Dynaflow kirjoitti:
Joo löytyy sellainen. Sekö on se "oikea" mallipohja Word 2003:ssa?
Kokeile sitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429