Nyt se on loppu - liika syöminen nimittäin. Tuosta painosta on ihan pakko saada pois vähintään kymmenen kiloa. Mieluummin tietysti 20 tai jopa 30, mutta 10 kiloa ihan pakosti. Nyt nimittäin tuntuu nivelissä kipua ja pauketta. Suu söisi, mutta hennot (?) jalat eivät kanna.
97 kiloa
4
754
Vastaukset
- Meeeri
Laitoin lähes saman aloituksen terveys/laihduttaminen/laihduttajien tukiryhmät palstalle ja jatkan avautumista siellä. Eka päivä meni ihan hyvin.
- laihduttaja
Nyt on mennyt puolitoista kuukautta aloituksestasi, miten on sujunut?
Oletko pelkällä ruokavaliolla vai kuntoiletko myös?
Pelkällä kuntoilulla ei taida tuloksia tulla kovinkaan pikaisesti ... - Meeeri
laihduttaja kirjoitti:
Nyt on mennyt puolitoista kuukautta aloituksestasi, miten on sujunut?
Oletko pelkällä ruokavaliolla vai kuntoiletko myös?
Pelkällä kuntoilulla ei taida tuloksia tulla kovinkaan pikaisesti ...Kiitos kysymästä - hyvää kuuluu. Olen saanut karistetttua 7 kiloa ja projekti jatkuu hyvillä fiiliksillä.
Ensin olin 2 viikkoa Nutrilet-kuurilla ja siinä sain katkaistua huonon syömisen ja sain hyvän lähdön laihdutukseen. Sittemmin olen noudattanut ns. rentoa laihduttamista tai oikeastaan elämäntapamuutosta. Yritän syödä monipuolisesti, terveellisesti, hyvin ja kevyehkösti. Useimmiten se onnistuukin mainiosti. Muutamana viikonloppuna olen herkutellut aika reippaastikin (kyläilyjä, synttäreitä ym) ja runsaamman syömisen jälkeen olen pitänyt hedelmäpäivän tai nutrannut. Se on tasapainottanut tilanteen ja viikkopudotus on ollut noin puolisen kiloa.
Tunnen oloni nyt kaikin puolin paremmaksi ja terveemmäksi. Jaksan paremmin ja elämä maistuu. Liikuntaa en ole harrastanut paljoakaan. Tosin työssä tulee jonkinlaista liikkumista ja ison talon ja pihan hoidossa tulee hyötyliikuntaa aivan väkisin.
Jos kiinnostaa, niin tässä linkki, missä olen kertonut projektin vaiheista tarkemmin http://keskustelu.suomi24.fi/node/9335357
- mollejamulle
ollaan, eiköhän me onnistuta. Tsemppiä meille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1137378Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705901- 955064
- 524335
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494146- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283778- 433644
- 552972
- 422467