Löytyisikö täältä koululaista / opiskelijaa, taskurahaa tai pientäkorvausta vastaan,
joka haluaisi tulla sillon tällön kotitöiden avuksi, päivällä / illalla / viikonloppuna ?
( pyykit, tiskit koneeseen, silitystä, imurointia, jne, jne )
Asunto 3h k ,jonka pidän muutenkin siistinä, mutta jatkossa en viitsi enää (osaakkan) kaikkee kunnolla,
Olen 60 v leskimies ja asun yksin P-Helsingissä, HKL:llän bussilla ihan viereen, Ellielin aukiolta tai Jokerilla.
Laita postia ja kerro itsestäsi ja yhteystietosi malboromies@suomi24.fi
Opiskelijalle-Helsinki
8
1013
Vastaukset
- kiinostuin
Kiinostuin kirjoita minun postiin
- odotan69
voimassa vielä ?
- 18
ja varmasti sitten myös muistat ne vakuutukset ja sivukulut, lomarahat yms. Ja tilität verot. Minimipalkkahan taitaa pyöriä tuolla 8 euron nurkilla/tunti sivukulut eli noin 12-13 euroa tunti kustantaisi sinulle plus sitten ne kirjalliset työt, joita joudut tekemään eri ilmoitusten ja maksujen kanssa.
- Asiakas135
Hö tottakai kaikki tommoset on hoidossa
Olenhan kunnon kansalainen ja tunnollinen.
- kerli 22v
moi koska voi alotaa
- iao-gulli
Moi Kerli 22 ,,voit aloittaa milloin vaaan.
Vastaa s-postiini joka on ensimmäisessä ilmoituksessani.
- kerli 22
en halua mitään seksi työtä vaan normaali työtä!
- Moikka moi,
Malboromies... ;) Kerros, mitäs olsit valmis maksamaan, jos tulisin sinne luoksesi pelkkä pikku essu päälläni, pelkät stringit vilkkuen siivotessani...? ;) Sitten voitaisiin katsella yhdessä vähän aikuisviihdettä, jonka jälkeen tyydyttäisin sut käsilläni & suullani, jonka jälkeen vähän pomppisin & ratsastaisin sun ison kullisi päällä, minkä jälkeen sä panisit mua koira-tyyliin rajusti, samalla kun mä voihkisin äänekkäästi vain pikku essu ja punaiset piikkikorot päälläni... Miltäs kuullostaa...? ;)
kkisuli@gmail.com...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334153
- 573655
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542368
- 402309
- 432288
- 162256