näytön kirkkaus

annukka89

Jep jep eli ostin itselleni pari kuukautta sitten Sony Vaio VPCF12M1E:n ja olen huomannut tässä sellaisen asian, että kun olen koneella niin näytön kirkkaus vaihtelee, välillä menee himmeämmäksi ja välillä kirkastuu.. ei siis himmene ihan pimeäksi vaan se himmeneminen on pientä, mutta kyllä sen huomaa kun tässä koneella on että välillä menee himmeämmäksi ja välillä kirkkaammaksi.. Olen koittanut tuolta ohjauspaneelista näytön kirkkautta säädellä ja kun siellä on valittuna paras suoritusteho ja sieltä säätänyt asetuksia kuten näytön himmennys verkkovirta ja akkuvirta ja molempiin laittanut ei koskaan ja silti himmenee aina välillä. Mikä on vikana? voiko se olla koneessa vika? tai siis näytössä? vai onko vielä jotain asetuksia mitä en ole huomannut? en tiedä kauheasti mitään tietokoneista joten kiitos avusta! :)

3

783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koneessasi on ympäristön valoisuuden mukaan automaattisesti säätyvä taustavalon kirkkaussäätö, joka etenkin liioitellun suurena ja nopeasti reagoivana voi olla todella ärsyttävä. Tutki Sonyn apuohjelmia, mistä sen toivottavasti saa pienemmälle tai kokonaan pois.

Tiedän kyllä tyyppejä, jotka ovat epätoivoissaan liimanneet näytön luona olevan ympäristön valoisuusanturin päälle teipin. ; )

• annukka89

kiitoksia! :)

• Anonyymi

Minun Vaiossa kirkkauden säätö lakkasi toimimasta. Ratkaisu ongelmaan oli ottaa automaattinen kirkkaudensäätö pois päältä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2621
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      55