tuttu firma laatikoistaan entä miten muutto toimii entä siivous ja tavaroiden asennus??? firman monipuolisuus yksi etu kai?
kokemuksia Lainalaatikko muutoista
4
3562
Vastaukset
- ärsyyntynyt
Meillä rikkoivat muutossa vitriinin eivätkä suostuneet korvaamaan, koska muuttomiehet kuulema olivat sanoneet ettei näin ole käynyt. Hirmu kiva, en voi suositella.
- grgftrsdsfs
En suosittele minäkään. Seisoskelevat juttelemassa ja vetävät röökiä kesken muuton, mutta laskuttavat kyllä minuutilleen kulutetun ajan. Edellisellä kerralla käytettiin Niemeä ja kaikki toimi täydellisesti, mitään ei kannettu itse. Lainalaatikolla kannettiin itse puolet tavaroista, mutta aikaa meni silti enemmän kuin Niemellä. Tarjouksessa hinta oli puolet siitä mitä lopullinen maksu ja heillä on outo tapa vaatia maksu käteisellä jo muuton yhteydessä.
- rakentelijako
Olen samaa mieltä edellisen kanssa! Ottakaa Niemi, niin ei tarvitse huolehtia ja jos jotain menee rikki, niin varmasti korvaavat! Käytän Niemeä aika paljon vuodessa työni puolesta ja aina on homma pelittänyt, niinkuin on sovittu.
- etya
Eli olet töissä Niemellä vai?
Meillä ainakin päinvastainen kokemus.
Tuli puoli neljältä kuulemma tunnit täyteen ja pojat lähtivät jättäen tavarat sikin sokin ja joitain tavaroita rappukäytävään.
Reklamoimisesta ei ollut mitään apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573765
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692646- 672532
- 582479
- 402349
- 162306