Olen kärsinyt lähes koko alkuvuoden jatkuvasti pahenevista jalka- ja lonkkakivuista, puutumisesta ja tunnottomuudesta oikean jalan alueella. oli paha olla.
Sain pari päivää sitten diagnoosi, jossa minulla todettiin paikallinen ohimenevä osteoporoosi. Se löytyi reisiluun nupista. Magneettikuvan kertoma oli aika selvä. Luun pää on emmentaljuustomainen ja nestekertymän ympäröimä. Murtumavaara on ilmeinen ja koko runko on vaarassa lysähtää.
Tämä on kuulemma harvinainen ja sitä esiintyy miehillä ja raskaana olevilla.
Ennuste on hyvä. Paranee hitaasti eikä uusiudu ainakaan samassa paikassa.
Tietoa tautityypistä ei juuri ole.
Minua tutkittiin kolme kuukautta 6 lääkärin voimin ja kahden fysioterapeutin annettua enemmän ja vähemmän haitallisia ohjeita, käytyäni läpi 2 röntgentutkimusta ja ultra,se viimein magneetissa havaittiin.
Nyt saan liikkua varoen kyynärsauvalla ja pitää levätä.
Muutamaa viikkoa aiemmin tein kuntosalilla täysiä sarjoja, harjoitin tasapainoa, lenkkeilin, koska ongelmani luultiin olevan siinä, että olen niin huonossa kunnossa, lihaskunto mennyttä. Olin mennyt kieroon ja runko piti oikaista.
Luojan kiitos, rankani ei lysähtänyt kasaan.
Nyt odotellaan ja nuuskataan osteoporoosilääkettä.
ohimenevä osteoporoosi
että silleen
1
857
Vastaukset
- d................
Muista myös D-vitamiini. Se vahvistaa luustoa EI lääkkeet.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/D3.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467