Vähän runsaat pari vuotta vanha Philipsin GoGear Mp3 on ruennut temppuilemaan: kestää hirveän pitkään tietojen päivittäminen joko avattaessa ja etenkin läppäristä lataamisen jälkeen irroitettua. Lisäksi se ei ikään kuin saa enää kunnolla kosketusta, joka kerta joutuu useamman kerran kokeilemaan, temppuilemaan, kun yhdistää sen usb-kaapelilla ladattavaksi läppäriin. Onko MP3:n ikä noin pari vuotta, eli roskiin vaan ja uutta hakemaan, vai mitä ehdotatte?
MP3 käyttöikä 2 vuotta?
3
557
Vastaukset
- sille...
tehdä kaikenlaista, esimerkiksi resetoida resettinapista, tyhjentää sieltä kaikki sisältö ja ladata ne uudestaan, formatoida se, ladata sen laitteen firmware uudestaan:
http://www.support.philips.com/support/sms_page.jsp?userLanguage=fi&userCountry=fi
jne.. Kyllä siitä noilla tempuilla varmaan paremman saa.
Mutta tosiasia noiden kuten kännyköiden suhteen on että niiden akut tulevat kulumaan loppuun ennemmin tai myöhemmin ja vaikka niihin saisi uudet akut niin on järkevämpää ostaa uusi laite. - SuViedfsdfg
Ostin vuonna 2006 Philipsin GoGear MP3-soittimen (512MB, joo tiedetään, pieni tila mutta olen sen verran nirso musiikin suhteen, että minulla on vain muutamia kymmeniä biisejä, joista tykkään) ja se toimii mulla edelleen oikein hyvin. Se on tippunut kymmeniä kertoja kovalle lattialle, hieman narmuuntunut, MUTTA on edelleen hyvässä toimintakunnossa. Kohta olen soitattanut sillä musaa 4 vuotta. :-) Ensimmäinen GoGear soittimeni oli alunperin viallinen kun sen käyttöön otin, mutta onneksi tämä "uudempi" on toiminut moitteettomasti.
- -koneet
Kodinkoneiden käyttöikä ja korjattavuus ei ole kummoisia.
Itse vältän kyseistä merkkiä, johtuen omista kokemuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407